Ahogy közeledünk a megjelenéshez, úgy tudunk meg egyre többet Call of Duty: Black Ops 7 kampányáról, kompetitív multijáról és kooperatív természetű Zombies módjáról. Ezzel párhuzamosan a fejlesztők is nyilatkoznak olyan részletekről, amelyeket érdemes minél hamarabb tisztázniuk. Ilyen például a kozmetikai tartalmak kérdésköre.
Yale Miller, a Treyarch produkciós igazgatója a CharlieIntelnek adott interjúban elárulta, hogy több nagynevű márkával tervezett skin-kollaboráció is a kukában landolt, miután a játékosok visszajelzései világossá tették, hogy nem minden illik a Black Ops világába. Konkrét cégeket ugyan nem nevezett meg, de hangsúlyozta, hogy komoly, sokak által ismert brandekről volt szó, amelyeket végül a koncepcióval összeegyeztethetetlennek ítéltek.
Miller szerint a cél nem az, hogy a Black Ops 7 a "földhözragadt realizmus" jegyében kínáljon kinézeteket, hanem az, hogy minden tartalom organikusan illeszkedjen a sorozat miliőjéhez. Példaként a T.E.D.D. Operator skint említette, amely alapvetően nem tekinthető realisztikusnak, mégis a játékosok döntő többsége úgy érezte, mintha mindig is a Black Ops univerzum része lett volna. Ugyanakkor ez a skin is átesett némi módosításon a közösségi visszajelzések hatására, ami mutatja, hogy a stúdió nemcsak válogat, de hallgat is a rajongókra.
"Minden szándékunk az, hogy olyan dolgokat tartsunk meg, amire a szívünkre téve a kezünket azt mondhatjuk: igen, ez a Black Ops-érzés. Ez a valódi célunk"
- fogalmazott Miller, hozzátéve, hogy a földhözragadt és a Black Opshoz hű tartalom között érdemes világosan különbséget tenni.
A Call of Duty: Black Ops 7 november 14-én jelenik meg PlayStation, Xbox és PC platformokra. Aki előrendeli, már október 2-án beléphet a bétába, a többiek pedig október 5-én kapják meg a lehetőséget a kipróbálásra.