Hirdetés

10 játék, amit rég bejelentettek, de még nem jelent meg

|

Összekapartunk néhány régóta készülő játékot, és megnéztük, mit tudni most róluk, miben reménykedhetnek azok, akik még mindig várják őket.

Hirdetés

The Settlers

Csak nem egy újabb Ubisoft játék, ami valahogy nem akar összeállni? Sajnos de. A The Settlers sorozat jogai 2001 óta vannak a kiadónál, a fejlesztést pedig a kezdetektől fogva a Blue Byte végzi, viszont az utolsó rész 2010-ben jelent meg, a széria azóta pihen. (A Champions of Anteria lett volna a nyolcadik rész, de a fejlesztők is rájöttek, annyira eltértek a sorozattól, hogy vétek lenne ráaggatni a The Settlers nevet). 

2018-ban, a gamescom során nagy örömmel fogadtuk a hírt, hogy készül egy reboot, amely teljesen felfrissíti a szériát. Még videót is mutattak belőle, ami egy nagyon ígéretes, könnyed stratégiai játékot vázolt fel. 2019-ben aztán újabb előzetes érkezett, ami egyben azt is belengette, hogy 2020-ra várhatjuk a megjelenést. A fejlesztők az elejétől fogva nyíltan akartak kommunikálni, külön weboldalon részletezték elképzeléseiket, aztán 2020 nyarán, miután az E3-on szó sem esett a projektről, bejelentették, hogy bár a tesztelők szerint is jó úton járnak, kivételes élményt szeretnének nyújtani, minek következtében további tájékoztatásig elhalasztják a megjelenést. Megígérték, hogy csatornáikon folyamatosan kommunikálnak, de ehhez nem tartották magukat - nem csak az oldal, a Twitter-csatorna sem frissült azóta.

Hirdetés

Everywhere

Leslie Benziesnek rengeteget köszönhet a játékipar - ő volt az, aki a Grand Theft Auto III óta vezető fejlesztőként gondozta a sorozatot, producerként ápolgatta a Manhuntokat, a Red Dead Redemptiont, az L.A. Noire-t, a Max Payne 3-at, és egészen a Grand Theft Auto V megjelenéséig a Rockstarnál maradt. Aztán 2014-ben szabadságra ment, majd 2016-ban búcsúzott egykori munkahelyétől, és egy 2019-ig húzódó perben próbálta meg az elmaradt fizetését visszaszerezni. Ez végül közös megegyezéssel zárult.

Időközben azért nem tétlenkedett, új stúdiókat alapított. 2017-ben jelentette be, hogy egy forradalmian új játékélményt kínáló, az Amazon Lumberyard motorját használó alkotáson dolgozik, melyet több stúdió fejleszt együttműködésben - az egyiket a Crytek Hungary volt alkalmazottai alkotják, és Budapesten működik. Időközben annyi fejlemény történt, hogy a Covid19 járvány kitörésekor mind a magyar, mind az Edinburgh-i csapat otthoni munkavégzésre váltott, a motort pedig Unreal Engine-re cserélték. Azt, hogy egyáltalán milyen játék lesz az Everywhere, még csak nem is sejtjük, de ha maradtak az eredeti tervek, nyílt világra és szabadságra számíthatunk.

Lords of the Fallen 2

A CI Games kevésbé rossz termékeinek egyike a Lords of the Fallen, igaz, ezt részben a Deck13 Interactive készítette, nem belsős projekt volt. Talán ez az egyik oka annak, hogy nehezen akar elkészülni a folytatás, amiről először 2014 decemberében tettek említést, amikor is 2017-es megjelenést vetítettek előre. 

Szó volt arról, hogy a fejlesztést a CI Games maga vállalta el, aztán 2018-ban a Defiant Studiosra ruházta át a feladatot, majd miután a fejlesztőcsapat egy kiábrándító demóval állt a kiadó elé, végül 2020 tavaszán egy frissen alapított, belsős stúdiónál, a Hexworksnél landolt a projekt. Mivel a fejlesztést akkor kezdték, nem meglepő, hogy még nem ért véget. Ismerve a CI Games munkásságát, nem merjük elképzelni, mit villanthatott a Defiant, ha az a középkategóriában versenyző csapatot sem tudta meggyőzni, de bízunk benne, hogy most sikerült jól dönteni, és pár év múlva újabb soulslike-ban kaszabolhatunk.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


The Talos Principle 2

Nem gondoltuk volna, hogy az agyatlan hentelésről szóló Serious Sam játékok után a Croteam minden idők egyik legjobb belső nézetes logikai játékát hozza el nekünk, de a 2014-es The Talos Principle fantasztikus lett. Még 2016 májusában jelezte a csapat, hogy folytatást készít, de aztán a fókusz átkerült a Serious Sam 4-re, a projekt háttérbe szorult.

2020 szeptemberében, egy nappal Sam újbóli eljövetele előtt Jonas Kyratzes, a Croteam írója elmondta, a The Talos Principle 2-ről sem mondtak le teljesen, de a sztorit nehéz volt megírni, miután az első részben olyan jól lekerekítették. Elismerte, a fejlesztést egyéb játékok lassították, de most már erre koncentrálnak. Kíváncsian várjuk az eredményt.

Deep Down

Egy teljes generáció lepörgött azóta, hogy a Capcom 2013 februárjában, a PlayStation Meeting során megvillantotta a Deep Downt, amit a Street Fighter széria miatt ismert Yoshinori Ono vitt. A játék a kimondottan a PS4-re tervezett Panta Rhei motort használta, és az akkor látott bemutató meggyőző volt.

2013-ban még egy free-to-play játék lehetett volna, amit a PS4 japán debütálásakor egy nyílt béta keretében próbálhattunk volna ki, de közben a fejlesztők ötleteltek még, és úgy látták, egy tartalmasabb játékot szeretnének tálalni, ami hosszútávon is csábító marad. Ono 2019-ben nyilatkozott róla újra, akkor elmondta, hogy nem mondtak még le róla teljesen, ezzel lényegében megerősítve, hogy polcra tették, és nem fogják a közeljövőben elővenni. Ő egyébként már nem is dolgozik a Capcomnál, ami ugyan nem jelenti, hogy a projektet is leállították, de nem is egy biztató jel.

Van még valami, amit ti nagyon vártok, de csak nem akart elkészülni eddig? Írjátok meg kommentben!

Oldalak: 1 2

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)