Hirdetés

Heavy Rain - az innovációt kell pénzre váltani

|

A Quantic Dream vezérigazgatója szerint, ha a kiadók inkább az innovációt keresnék a játékokban, több hasznot húzhatnának az új megjelenésekből.

Hirdetés

Guillaume de Fondaumiere, a Quantic Dream vezérigazgatója elárulta, hogy 16.7 millió euróba került a Heavy Rain fejlesztése, majd a terjesztés és a marketing költségekkel együtt 40 millió euróba fájt a játék kiadása. A Sony így is több mint 100 millió eurót kaszált a  Heavy Rain megjelenése során, amely a játékról készült tesztünk alapján egyáltalán nem meglepő.

 

Guillaume de Fondaumiere Lengyelországban a Digital Dragons közönsége előtt azt állította, hogy a Heavy Rain sikere okot kéne adjon a kiadók számára, hogy innováció, új lehetőségek után kutassanak.

"Nem szabadna azt gondolnunk, hogy az innováció a haszontalan szinonimája. Az új élmények létrehozása is egy mód arra, hogy bővítsük a piacot. Nekünk, mint iparágnak kreatívabbnak kéne lennünk, esetleg nem kéne minden évben ugyanazt a játékokat újra és újra elkészítenünk. Talán új címekre van szükségünk. Ehhez viszont a kiadóknak kéne kockáztatniuk annak érdekében, hogy új címek kerülhessenek ki, de a közönségnek is kéne szavaznia a pénztárcájával.” - mondta a vezérigazgató.

"Fontos, hogy a teljes iparág kreatívabb legyen a közeg fokozása érdekében. Nem akarok mindenkit meggyőzni, az iparág egy része úgyis évente fog ugyanolyan folytatásokat alkotni. Ezek ciklusok. Láttuk, hogy a múltban, egy bizonyos időpontban, egy franchise-t, ha túlzásba visznek, akkor az szétesik, és felül kell vizsgálni. A Tomb Raider egy nagyon jó példa egy príma címre, amely a sorozatos új részek miatt lényegtelenné vált. Az  emberek már nem akartak a Tomb Raider-rel játszani. A fejlesztőnek sok évbe telt, hogy egy új folytatást létrehozzon, amely ismét vonzó lett a piac számára."

"Azt szeretném látni, hogy a kiadók több kockázatot vállalnak és egyensúlyt teremtenek az évente finanszírozott folytatások és az új projektek között, amelyeket fejlesztenek. Ez az egyensúly egy összességében vonzóbb iparágat fog létrehozni. Ma már válsághelyzetben vagyunk. Ez egy hanyatló piac. A gazdasági krízis mellett kreatív válság is van, ami részben az oka annak, amiért pár játékos kevesebbet játszik." - mondta Guillaume de Fondaumiere.

Fondaumiere úgy érzi ezt a helyzetet csak úgy lehet megoldani, ha teljesen új címek jelenhetnének meg, hogy bevonzzanak egy új közönséget. Érdemes odafigyelni az úrra, a Heavy Rain meglehetősen innovatív játék volt és a Quantic következő játékai is annak tűnnek. Ti mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)