Hirdetés

Destiny 2.0 - mostantól más lesz a játék

|

A napokban minden platformra megérkezett az új Destiny frissítés, ami a játék számos elemét megváltoztatja. Minden, amit feltétlenül tudnotok kell róla, ebben a cikkben van.

Hirdetés

Jövőhéten jelenik meg a Destiny: The Taken King kiegészítője, ami folytatja a játék történetét, és jócskán feltölti tartalommal.

Ugyanakkor azok is jelentős változásokat tapasztalhatnak, akik nem veszik meg a kiegészítőt. Elérkeztünk a Destiny második évéhez, megjelent a 2.0-s frissítés, ami rettentő sok, fontos, és kevésbé számottevő, de szükséges változtatást léptet érvénybe. Most összegyűjtöttük, mitől lesz jobb a játék, és miért érdemes még egyszer nekifutni, ha esetleg korábban nem szerettétek meg. (A teljes patch note ennél is hosszabb, mi igyekeztünk inkább a lényeges dolgokat kiemelni.)

A karakterek

A karakterek kapcsán az legfontosabb változás, hogy most már bárki elérheti a 34-es szintet, de a szintkorlát szeptember 15-én 40-re emelkedik. Különválasztották a Lightot és a karakter szintjét, a Light ezentúl az Attack és Defense érték átlaga, és a fegyverek, ghostok, kasztokhoz tartozó tárgyak és ereklyék mindegyike befolyásolja. Átállították az Attack pontokat, ami korábban 365 volt, az 170 lett, a Defense értékek pedig ehhez hasonló skálán mozognak. Az Ability Damage-et és a játékos életerejét a rendszer a Lightból kalkulálja, a sebzés pedig mind a Lighttól, mind az adott fegyver támadási pontjától függ.

A kasztokat érintő változások közül kiemelendő, hogy egyszerre legfeljebb 8 orbot lehet majd generálni, ha az adott játékos olyan exotic öltözéket visel, ami növeli az orbok megjelenésének rátáját. A Pulse Grenade-ek robbanási ideje csökkent, illetve minden gránát másodlagos effektje 8 méteren belül hat. A különböző képességeken inkább csak igazítottak, itt nem történt radikális változás.

Itt érdemes azt is megemlíteni, hogy a kasztokhoz kapcsolódó páncél alapanyagokat egy egységes alapanyag váltja fel. Ami megmaradt, Roni-9940-nél váltható be.

A küldetések

Az elsőéves küldetések mostantól a Quest rendszerbe olvadnak bele, de ahhoz, hogy ezeket játszhassuk, továbbra is elég az alapjáték. Ha még több XP-ért és reputációért szeretnénk ismét végigjátszani a sztorit, a toronyban a Quest Collectionst kell keresni. Peter Dinklage-től búcsúztunk, helyét Ghostként Nolan North vette át. A Fallen Wolf Hunt Patrolok Oryx érkezését várva egyelőre visszavonulnak.

A Questeket egyébként a menüből érhetjük el, láthatjuk, épp mi van folyamatban, és ha esetleg valamit törlünk az aktív questek közül, azt a Towerben lévő Abandoned Quest Archivesból újra felvehetjük. Nav módban egyszerre legfeljebb négy questet láthatunk. Minden első éves alkaszt (Subclass) kapott egy új küldetésszálat.

A Strike-ok esetében csak azoknak jár a végén loot, akik részt vesznek a bossharcokban. Bónusz lootot és reputációt Vanguard Streakkel lehet szerezni, illetve azok is bónuszt kapnak, akik az Orbitba lépés nélkül pörgetik újra az adott Strike playlistet. A Prison of Elders esetében csak hibákat javítottak.

Mostantól egyszerre 16 bountyt fogadhatunk el, az eddig nem teljesített elsőéves Bountyk pedig automatikusan elvesztek. Az Exotic Bountyk ezzel szemben automatikusan teljesítettnek minősülnek. Az Eris által adott elsőéves Bountyk megszűnnek, de a Crota's Bane-hez tartozó reputációt The Taken King-es questekkel tovább gyűjthetjük, az Erishez kapcsolódó reputációt pedig egyrészt a Crota's End bossainak legyőzésével, másrészt a The Taken King egyik új metódusával növelhetjük. Ez nincs már Rank 4-nél korlátozva, és minden egyes növekedésnél jutalom jár.

A Tower

A Towerben összegyűjtött reputációs szintek mind megmaradnak. A Vault méretét megnövelték, 72 fegyvert, 72 páncélt és 36 általános tárgyat tárolhatunk. Xander-99-nél új napi bountykat fogadhatunk el, Banshee-44-nél pedig úgy gyűjthetünk reputációt, hogy használjuk a Field Test fegyvereit. A térképdroidok eltűntek a North Towerből, a Plazából és a Hangarból. A Collectionöket különböző pontokon találjuk meg: a Shaderek és Emblemek Eva Levante mellett, a hajók és Sparrow-k Amanda Holiday közelében, az Exotic fegyverek és páncélok tervrajzai pedig a Class mentoroknál találhatók. Az elsőéves Emblemek Eva Levantéhez kerültek, a Speaker pedig új Ghostokat kínál. Faction Emblemeket nem vásárolhatunk, csak Faction csomagokból szerezhetjük be őket.

A Crucible

Először is fontos, hogy a The Taken King pályáit szeptember 15-ig bárki ingyen kipróbálhatja, a Rift mód mellett. A Crucible Daily szeptember 8-tól szeptember 15-ig szünetel, a Mayhem Clash játékmódot pedig szeptember 11. és 15. között játszhatjuk. 

A House of Wolves pályái, azaz a Widow's Court, a Black Shield és a Thieves' Den mostantól mindenki számára elérhetők, ahogy az eddig platformexkluzív pályák (The Timekeeper, Exodus Blue) is. Bekerült a Mercy szabály, mely akkor lép életbe, ha egy meccs során már jóval a vége előtt egyértelmű, ki lesz a győztes. A játék megáll, az óra pedig 10 másodpercre vált, melynek leteltével a meccs véget ér, és mindenki az addig elért pontszámával végez. Ezzel megakadályozható, hogy azok a játékosok, akik vesztésre állnak, de nem szeretnek kikapni, idegességükben kilépjenek. Egyébként a "Victory Imminent" beszólás sem fog már elhangzani, ha egy meccsből 30 másodperc van hátra.

A játékmódokat illetően szintén aránylag aprók a változások. A Salvage ponthatára 10000-ről 7500-ra változott, az Inferno Clash, Inferno Control és Inferno Rumble módokban 2 perc után jelennek meg a lőszeresládák (de a heavy ládáket eltávolították minden Inferno playlistről), Rumble-ben pedig győzelemnek számít, ha a top 3-ban végzünk.

A végére hagytuk a legjobb hírt: az átvezető animációkat mostantól át lehet lépni!

Továbbra is izgatottan várjuk a The Taken King kiegészítő megjelenését, remélhetőleg nem kell csalódnunk. Megint.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)