Hirdetés

Battlefield 4 - hibajelentés a bétáról

|

A Battlefield 4 béta fázisba lépett, a játékosok neki is láttak a tesztelésnek és össze is sikrült gyűjteniük pár hibát.

Hirdetés

Már a GameStar csapata is próbálgatja a Battlefield 4 bétát, közben azért érdemes szólnunk pár szót az összegyűjtött hibákról is. A DICE összesítette az eddigi bejelentéseket, javítani is fogják őket hamarosan.

Íme tehát az eddig ismert Battlefield 4 béta hibák:

PC:

  • Szóltak jelentések a BF4 kliensének fagyásairól és leállásairól, ezek jelenleg is kivizsgálás alatt állnak. A DICE azt ajánlja, amennyiben ilyesmit tapasztalunk, bizonyosodjuk meg először arról, hogy a Windows és a grafikus driver a legfrissebb-e. Egyes GeForce felhasználóknak viszont az is jelenthet megoldást, hogy egy korábbi driver verzióval próbálkoznak.

  • Egyes esetekben indokolatlanul lassan futott a játék, ezeket az eseteket is vizsgálják.

  • A DICE megkér mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy 32 bites Windows-on nem fog futni a BF4 bétája.

  • Néha a video-beállítások nem mentődtek el a játék újraindítása után.

  • A Venomba való beszállást mutató „E” felirat annak 400 méteres körzetében jelenik meg.

Xbox 360:

  • A játékosok Battledash statisztikái eltérhetnek a Battlelogban látott statoktól.

  • Tapasztalható egy 8 másodperces megállás, miután elhagyjuk a Multiplayer módot vagy a játék indulása közben Start gombot nyomunk.

  • A korlátokra ugorva néha lebegésbe kezd a karakterünk.

  • A Cruise Missile nem minden Vehicle Droppal ledobott járművet pusztít el.

  • Egy kritérium feloldásához nem jelennek meg a követelmények.

  • Két zászló ikon egymásba folyhat egyes pontoknál.

  • Az első fel nem oldott kiegészítés egy fegyverhez egyetlen megjelenő kiegészítésként jelenik meg.

PlayStation 3 és Xbox 360:

  • Ha leszakadunk az EA szervereiről, a Main Menu elemei a helyükön maradnak.

PlayStation 3:

  • Ha elpusztítasz egy ellenséges tankot az "A" zászló közelében, az beindíthatja a pálya Mini-Levolution eseményét.

  • A vesztes csapat háttér képernyője a játéktér alól mutatja a világot Domination és Obliteration módban.

  • A Hit Indicator nem látszódik miközben ellenségre lövünk.

  • Az EOD Bot nem tudja élesíteni, illetve hatástalanítani az MCOM-okat Rush módban.

  • Ha kihúzod és visszadugod az Ethernet kábelt játék közben, akkor egy végtelen betöltő ciklus jöhet létre.

  • A TAW Launchert használó ellenséget nem mindig lehet lekéselni.

  • Ha kijelentkezünk a PSN-ből, miközben egy Multiplayer szerverre csatlakozunk, akkor örökké futó betöltőképernyő lehet az eredménye.

  • A Soldier Progression menüben láthatóak azok a soron következő járműfejlesztések is, amiket a béta nem tartalmaz.

Ti találkoztatok már valamelyik hibával? Esetleg ezeken kívül is?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)