A Take-Two Interactive ismét pontosította álláspontját a játékelőfizetéses modellekről, és bár sokan hajlamosak úgy látni, hogy a cég távolságtartó a Game Passhoz és a PlayStation Plushoz hasonló szolgáltatásokkal kapcsolatban, a kiadó vezetése szerint ez nem teljesen igaz. Karl Slatoff elnök egy augusztusi befektetői híváson hangsúlyozta, hogy a Take-Two nem zárkózik el a platformoktól, de kizárólag akkor lép, ha az anyagilag is megéri. A cég álláspontja szerint a partnerségeknek mindkét fél számára előnyöseknek kell lenniük, és ha ez nem teljesül, akkor nincs értelme beszállni.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy csak szórványosan kerülnek fel Take-Two-játékok a különböző előfizetéses kínálatokba. Erre a legjobb példa a Grand Theft Auto V, amely 2025 áprilisában immár negyedik alkalommal tért vissza az Xbox Game Passba. Slatoff szerint a Microsoft és a Sony is hasonlóan számítóan válogat, és ők sem fizetnének harmadik felek címeiért, ha az nem illeszkedne a saját üzleti logikájukba.
Ami nem változott: a Take-Two továbbra sem hajlandó napos premierként kiadni játékait előfizetéses szolgáltatásokban. A cég már a korai 2020-as években is ezt kommunikálta, és Slatoff most is megerősítette, hogy a day-one megjelenés pénzügyi szempontból egyszerűen nem éri meg a kiadónak.
Slatoff ugyanakkor elismerte, hogy a szolgáltatások képesek megnövelni az elköteleződést, ami hosszabb távon bevételt is hozhat. Példaként az NBA 2K-sorozatot hozta fel, amely az elmúlt időszakban kiemelkedő növekedést produkált, ám a cégvezető szerint ebben a PlayStation Plusnak nem volt érdemi szerepe. Az adatok alapján a siker nem a szolgáltatásnak, hanem magának a játéknak és annak kiegészítő bevételi modelljének köszönhető.
A Take-Two tehát nem ellenzi a Game Pass vagy a PS Plus használatát, de továbbra is a saját feltételei szerint játszik. A GTA VI kiadója számára a hosszú távú pénzügyi biztonság fontosabb, mint az előfizetéses bővülés gyors hulláma.