Hirdetés

Két vezérigazgatót nevezett ki új leányvállalatának élére az Ubisoft

|

Christophe Derennes és Charlie Guillemot vezetik majd az Assassin's Creed, a Rainbow Six és a Far Cry jövőjét meghatározó új divíziót.

Hirdetés

Az Ubisoft bejelentette, hogy következő lépéséhez érkezett március 27-én alapított új leányvállalatának kiépítése: a frissen létrehozott üzleti egység élére két vezérigazgatót neveztek ki, Christophe Derennes-t és Charlie Guillemot-t. A két vezető együtt irányítja majd a vállalat három legsikeresebb franchise-ának - az Assassin's Creed, a Rainbow Six és a Far Cry - további növekedését és hosszú távú brandépítését.

Az Ubisoft közleménye szerint az új vezetőpáros tökéletesen kiegészíti egymást: Derennes több mint 35 éve van a cégnél, és kulcsszerepet játszott a montreali stúdió megalapításában, valamint az észak-amerikai fejlesztési stratégiák kidolgozásában. Legutóbb az észak-amerikai stúdiók ügyvezető igazgatójaként dolgozott.

Charlie Guillemot - a vállalat alapítójának, Yves Guillemot-nak a fia - más utat járt be: a játékfejlesztés és az innováció határterületén mozgott, és 2021-ben saját stúdiót alapított Unagi néven, amely Web3 technológiákkal kísérletezett. Charlie 2025-ben tért vissza az Ubisofthoz, ahol azóta a belső transzformációs bizottság tagjaként dolgozott.

Hirdetés

A vezetőváltás célja az, hogy az Ubisoft hatékonyabban építsen úgynevezett örökzöld, több platformon is sikeres brandeket, amelyek képesek hosszú távon is milliárd eurós bevételeket termelni. Az új leányvállalat a Tencent stratégiai támogatásával működik majd, és a fejlesztőcsapatok számára nagyobb autonómiát, gyorsabb döntéshozatalt és szélesebb technológiai lehetőségeket biztosít.

A Tencent befektetése - amelyhez még hatósági jóváhagyások szükségesek - várhatóan 2025 végére válik hivatalossá. Az Ubisoft szerint a projekt jól halad, és kulcsfontosságú szerepet játszik majd abban, hogyan alakítják át a legendás sorozatok jövőjét.

A kiadó ezzel a lépéssel nemcsak a franchise-ok gazdasági növekedését kívánja felpörgetni, hanem a játékosélményt is új szintre emelné, különösen a többplatformos ökoszisztémák, a közösségi bevonás és az élő szolgáltatások irányába. Az új struktúra célja, hogy a fejlesztési döntések középpontjába ismét a játékosok kerüljenek.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)