Hirdetés

Az Embracer Group vezetője szerint is csalódás a Saints Row reboot, de nem engedik el a sorozatot

|

Nemcsak a játékosok, a fejlesztő és a kiadó anyavállalata is többet várt a Volition nyitott világú akciójátékától.

Hirdetés

Mozgalmas időszakon van túl az Embracer Group, amely most tartotta éves gyűlését. Többek között megvásárolta a Tomb Raider fejlesztőit és A Gyűrűk Ura jogait, továbbá különböző részlegein keresztül kiadott jó néhány játékot is, köztük olyanokat, mint a Tiny Tina's Wonderlands és a Saints Row reboot.

Ám míg az előbbi fogadtatása túlszárnyalt minden várakozást, addig az újragondolt gengszterkaland már nem mondható el ugyanez: egyfelől más irányt vett, mint amit a rajongók szerettek volna, másrészt pedig annak ellenére is vállalhatatlan állapotban jelent meg, hogy a premiert az eredetileg tervezettnél jóval későbbre halasztották.

Hirdetés

Lars Wingefors, az Embracer Group ügyvezetője  beismerte, hogy a Saints Row nem éppen úgy teljesített, ahogy arra számított, ugyanakkor hozzátette, hogy hosszú távon változatlanul bízik a franchise-ban.

"Nyilván abban bíztam, hogy kedvezőbben fogadják a játékot. Erősen megoszlanak a vélemények róla, s miközben örülök annak, hogy sokaknak tetszik, elszomorít, hogy másoknak nem."

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Wingefors biztos benne, hogy végül nyereséges lesz a Saints Row reboot. Kiemelte, hogy még nem telt el sok idő a megjelenés óta, folyamatban van bugok kijavítása, és új tartalmak is jönnek. A negyedéves november beszámoló alapján majd tisztább képet lehet alkotni az eladási számokról.

"Olyan kiváló befektetés lesz, mint sok más játékunk? Valószínűtlen, de pénzt fog hozni, és ez kezdetnek elég."

Az Embracer Group ügyvezetője felszólalásában megerősítette, hogy továbbra is elkötelezett a Saints Row IP mellett, de természetesen ő is azt szeretné, ha minden új játék túlszárnyalná elődeit. Egy ponton pedig félreérthetetlenül utalt arra, hogy még csúcsformájában sem számít pénznyomdának a nyitott világú akciókaland, ami gyaníthatóan azzal magyarázható, hogy magasabbak a fejlesztési költségei, mint a cégcsoport más játékainak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)