A Valve bejelentette, hogy frissítette a Steam bevételi riport rendszerét, amely mostantól sokkal átláthatóbbá teszi a leárazások hatását az eladásokra. Az újítás révén a fejlesztők és kiadók könnyebben nyomon követhetik, hogy az egyes akciók mennyire voltak sikeresek - egészen visszamenőleg, 2021 novemberéig.
A funkció ugyanazokra az adatokra épül, amelyek a Steamworks rendszerben eddig is elérhetők voltak, de most külön bontásban jelennek meg, igazodva minden egyes futtatott kedvezmény időkeretéhez. A Discount History oldalon egy táblázat mutatja a legfontosabb számokat:
- # - hányszor futott le ugyanolyan százalékos kedvezmény az adott USD alapár mellett,
- Revenue - az akció időszakában keletkezett bruttó bevétel,
- $ per day - napi átlagbevétel, amely segít összehasonlítani a rövidebb és hosszabb akciók hatékonyságát,
- Units - hány példány kelt el az adott kedvezmény ideje alatt.
Emellett részletes forgalmi és bevételi adatokat is látni lehet, valamint jelöléseket arról, ha közben az alapár is változott. A Valve ugyanakkor figyelmeztet, hogy az adatok nem feltétlenül egyeznek meg teljesen a Sales & Activations riportok számaival, mivel ott minden vásárlás összege megjelenik, függetlenül attól, hogy teljes árú vagy kedvezményes volt.
Az új riportokhoz csak azok férhetnek hozzá, akik rendelkeznek a Manage Pricing and Discounts és a View Financial Info jogosultságokkal az adott játékhoz.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!