A Sifu a kritikusokat többnyire meggyőzte, főleg innovatív harcrendszerének köszönhetően, de az kétséges volt, hogy a játékosok mennyire fognak rákapni a precíz verekedés ízére. Hogy mennyire járultak hozzá a játék népszerűségéhez a gombamód szaporodó modok (amiknek köszönhetően Pókemberként, John Wickként vagy akár Kratosként is küzdhetünk), azt nem tudni, de a Sloclap büszkén jelentette be, hogy sikeresen túlléptek az első komoly mérföldkövön.
Annak ellenére, hogy a Sifut kritizálták a nehézsége miatt (minek kapcsán változásokat ígértek a fejlesztők), így is három hét leforgása alatt több mint 1 millió példány fogyott a játékból, ami igencsak szép teljesítmény - főleg annak fényében, hogy még csak PC-re és PlayStation konzolokra érhető el. A Sloclap statisztikái szerint a hírhedt második pályát a játékosok 45%-a teljesítette csak, a játék antagonistáját pedig jóval kevesebben, körülbelül 150 ezer harcos tudta legyűrni.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
"Egy autentikus kung fu akciójátékot akartunk készíteni, amely tiszteleg kedvenc kung fu filmjeink előtt. Hálásak vagyunk a rajongóinknak szerte a világon, de különösen a játék hihetetlen fogadtatása miatt Kínában. A siker belső mérőszáma az volt, hogy ott milyen jól fogadták a játékot, és a tudat, hogy a kínai rajongók az Észak-Amerikán kívüli játékostáborunk legnagyobb szegmensét teszik ki, valamint a kínai kritikusok pozitív értékelései sokat jelentenek számunkra."
Ezzel egyidejűleg megérkezett a játék 1.07-es frissítése, amely javítja a kameranézet problémáit, kigyomlálja azokat a lehetőségeket, amiket a játékosok kihasználhattak az előnyszerzés érdekében, illetve könnyít a billentyűzethasználók dolgán is. Emellett számos bugot kiírt, sok hibát orvosol, csiszol a teljesítményen, és hozzáadja a szinkronok listájához a mandarint is.