Dreadlands teszt - a rosszul használt idő iskolapéldája
Megnéztük, hogy fél évnyi fejlesztés után mennyire sikerült beváltania a Dreadlandsnek a hozzá fűzött reményeinket.
Megnéztük, hogy fél évnyi fejlesztés után mennyire sikerült beváltania a Dreadlandsnek a hozzá fűzött reményeinket.
Körökre osztott harcrendszerrel és a széria eddigi legnagyobb térképével jelentkezett az új Port Royale játék - de ez vajon elég a győzelemhez?
Larry Laffer másodszorra tér vissza modern köntösben, és bár továbbra is garantálja a pajkos pillanatokat, a virtuális pásztoróra most egy szőrszálnyival kevésbé esik jól.
Cyberpunk nindzsának lenni jó móka, még ha olykor a halál elkerülhetetlennek is tűnik.
Ha két Assassin's Creed epizód között olyan játékokat képes letenni az asztalra a Ubisoft Quebec, mint az Immortals Fenyx Rising, akkor remélhetőleg kapnak még bőven ilyen projekteket az elkövetkező AC-k mellett.
Mostanáig csak PS3-on volt lehetőség játszani a FromSoftware első (és sokak szerint máig legjobb) Souls-játékával, de a PS5 indulására időzítve a remasterek mestere, azaz a Bluepoint Games egy újjávarázsolt változattal nyűgözött le minket.
A Sports Interactive tovább bővítette a nagyszerű Football Manager 2020-at, hogy még részletesebb és sokoldalúbb legyen a széria legújabb darabja.
Végtelenül lehangoló és kilátástalan lenne az élet az inXile posztapokaliptikus szerepjátékában a fejlesztők fekete humora nélkül.
Több tekintetben is visszalépésnek érződik a Modern Warfare-hez képest a Call of Duty: Black Ops Cold War, de mind a kampányának, mind a többjátékos módjának vannak jó pillanatai.
Állatos noir kalandjátékot készített egy lelkes magyar fejlesztőcsapat, mi pedig megvadulunk érte.
A Coatsink alkotásában a Transformers univerzum legismertebb karakterei csapnak össze a csatatéren körökre osztott stratégia formájában.
Mi sülhetne ki rosszul abból, ha egy csodaszép játékban csillogó vértekbe öltözve kell kaszabolni a gaz ellent ormótlan fegyverekkel?
Ránézésre semmit sem fejlődött az idei FIFA, ám a változatlan grafikai körítés alatt több rendszert is alaposan felforgatott az EA Sports.
Megint irányt váltott a DiRT sorozat, a komolyabb, rali-központú DiRT 4 után most egy lazább, árkádosabb élményt kaptunk - egy közel tökéletes generációindító versenyjátékot.
Új főhős, új város, és új harcrendszer. A Yakuza: Like a Dragon számos téren szembe ment a korábbi részekkel, mégis hű tudott maradni a szériához, és ez nem kis teljesítmény.
Noha erre a szériára épp a fordítottja jellemző, a Gears Tactics kivételesen előbb debütált PC-n, és csupán fél évvel később jutott el az Xbox konzolokra, köztük a még csak néhány napja elérhető Series X|S családra.
A Milestone újabb motoros játéka sem lett különösen kiemelkedő, és még mindig van hova fejlődnie a Ride szériának, de a negyedik rész is tud azért néhány élvezetes pillanatot okozni.
Videón mind láttuk, milyen lesz majd a Bright Memory: Infinite, de ha játékmenet tekintetében csak azt kapjuk, amit elődje ad, a látványon kívül nem lesz miért szeretni.
Az Assassin's Creed Valhalla az előző két epizód nyomvonalán haladt tovább, úgy, hogy végre nem kapunk szívinfarktust, mikor megnyitjuk az egyébként cseppet sem kicsi bejárható világ térképét.
Vérbő, körökre osztott stratégiai játékot dobott ki a Kalypso Media, amelynek alapját különféle vámpírmítoszok szolgáltatták. De vajon ennyi elég a sikerhez?
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)