A történetünk kezdete 2020, amikor a világ bezárkózva pörgette az Animal Crossingot és a Genshin Impactet, és Zoomon lógott a haverjaival miközben Gwyneth Paltrow a vaginájáról beszélt. A tradicionális celebek egyébként sem tudták mit kezdjenek magukkal a kamerák kereszttüze nélkül, de ez Ms. Paltrow ábrázatán látszott a legjobban: ennyire őrülten még senki sem beszélt gyertyákról, mint azon a csodálatos napon, amikor a Vasember színésznője a Goopot reklámozta.
A saját vaginájának illatával feltöltött gyertyáknak a Private Function nagy rajongója lett. Lauren Hester, az ausztrál punkzenekar gitárosa elmondta, hogy szerettek volna rendelni a cuccból, de mire odaértek elfogyott. A másodpiacon 700 dollárt (úgy 250 000 Ft) kellett volna fizetniük, amit nyilván nem akartak, és hát Hester szerint amúgy sem volt igazságos, hogy a munkásosztály nem kaphatott egy szippantásnyit sem a csodálatos gyertyából.
Ezért aztán a banda felkeresett egy szagértőt, egy francia parfüm mestert, akinek segítségével újraalkothatták Gwyneth Paltrov vaginájának illatát. Azt rácsempészték a lemezeik címkéjére, így már mindenki csak egy dörzsölésre van attól, hogy felszabadíthassa Hollywood legszagoltabb testrészének aromáját.
Meg is ütközhetnénk a dolgon, de nem ez volt az első hasonló stunt a Private Function történelmében. Legutóbb a tagok a vizeletüket keverték bele a lemezük limitált kiadásának anyagaiba, így a mostani akciójuk egész szelídnek mondható.