Egyetlen lelkes magyar indie fejlesztő projektje az Epos 11, egy sci-fi horror, amit első ránézésre a Dead Space ihletett. A játékos egy evakulás alatt álló űrállomásra érkezik, ahol a felfedezés örömét a nyomasztó hangulat és a sötét titkok árnyékolják be. Az Epos 11 első ránézésre egy nagyon ígéretes kalandnak tűnik, amit részben az Unreal Engine 5 szépségének is köszönhet a Bee Lines.
Méhész Ádam, a projekt atyja egy narratív élményt szeretne összeállítani, ahol a döntéseknek nagyobb súlya van, mint a harcnak. Utóbbira nem is lesz lehetőségünk, lévén a leírás alapján harcrendszer nem is lesz az Epos 11-ben.
Egy rövid, 1,5 - 2,5 órás játékról van szó, amit tanácsos is lesz majd többször végigpörgetni, mivel Ádám többféle befejezést és szerteágazó történetmesélést ígér. Nyilván meglátjuk majd, hogy mi lesz ebből, de egy kicsit bízunk abban, hogy megvalósítható lesz minden, amit a termékoldalon ígért. Egy rövid, szoros, narratív kalandot abszolút lehetséges felépíteni egy egyszemélyes projektben, így alig várjuk, hogy kipróbálhassuk majd a kész címet (oké, nem feltétlenül én, mert én magam az intróban kikapcsolnám a dolgot, de ez csak a horrorral szembeni tűréshatáromat jellemzi, nem Ádám munkásságát).
