Sosem lehetett azzal vádolni Hideo Kojimát, hogy a mások által kitaposott ösvényeken járna, de az Xbox Game Studios égisze alatt készülő OD első előzetese még az ő mércéjével mérve is különösen nyugtalanító lett. A Beyond the Strand című livestream során bemutatott trailer Sophia Lillis karakterére fókuszált, aki egy baljós házban gyertyákat gyújt, mielőtt szembekerülne egy sötét alak árnyékával. A kopogás, amely végigkíséri a jeleneteket, nem pusztán lúdbőröztető hanghatás, hanem eredetileg ez volt a játék alcíme is: OD: Knock. Kojima saját bevallása szerint gyerekkora óta fél a zajos, éles kopogásoktól, és pontosan ezt a zsigeri félelmet akarja most a játékosokra átragasztani.
Az előzetes sejtelmes képekkel dolgozva lassan építi fel a feszültséget: egy bezárt ajtó résén bedugott kártya, kisatírozott utualások egy tíz évvel korábbi szörnyű eseményre, majd egy komor szoba, ahol az esőcseppek tompa moraját csak a gyertyák sercegése töri meg. Néhány közülük a Death Stranding újszülöttjeire emlékeztető alakot formál. Lillis karaktere remegve gyújtja meg őket, majd a kamera szembefordul vele: ekkor hallani, ahogy egy ajtó kinyílik mögötte, s miközben a rettegés láthatóan eluralkodik rajta egy sötét alak megragadja a fejét. Az előzetes itt ér véget, és talán éppen ez a brutális hirtelenség az, ami igazán hátborzongatóvá teszi.
Az Unreal Engine-re épülő projekt fejlesztését az Xbox aktívan segíti, Phil Spencer pedig a színpadon külön kiemelte, hogy Kojima egyszerre újít a játékmenetben, a történetmesélésben és a játékosok bevonásában. A Microsoft technikai támogatása a látványos vizuális megoldásokon túl a háttérfolyamatokra is kiterjed, hogy életre hívják hívni Kojima vízióját, amely Spencer szerint egyedi, merész és minden részletében felismerhetően kojimás.
Magáról a játékról továbbra sem sokat tudni, Kojima azonban egyetlen fontos figyelmeztetést adott a rajongóknak: a félelem szintjét tekintve nem árt felkészülni a legrosszabbra, mert ahogy ő fogalmazott, "valószínűleg össze fogjátok szarni magatokat".