Újabb gigafelvásárlást készül bejelenteni a Microsoft?
Nehéz lenne megmondani, ezúttal melyik stúdiót vagy kiadót szerezhette meg magának az Xbox részleg, de azért van egy tippünk.
Nehéz lenne megmondani, ezúttal melyik stúdiót vagy kiadót szerezhette meg magának az Xbox részleg, de azért van egy tippünk.
Naiv gondolat volt azt feltételezni, hogy miután az orrára koppintottak, hirtelen jobban megbecsüli alkalmazottait a Call of Duty és a World of Warcraft kiadója.
Több probléma is van az almás cég streaming részlegével, most úgy néz ki, először a tartalommenyiségen akarnak javítani.
Hivatalosan nem ők mondják meg, hogy mennyiért vannak értékesítve a gépeik, így ők csak iránymutatást adhatnak, annak viszont nagyon szimpatikus.
Nem sok hiányzott ahhoz, hogy az egész Retro Studios beleroppanjon a Metroid Prime fejlesztésébe, végül egy vezetőváltás mentette meg a csapatot.
Az Apple - kissé túlozva - elsöprő győzelemként tekint a bíróság ítéletére, de a cég részvényei jelen pillanatban nem ezt a benyomást keltik.
Salamoni döntést hozott az ügyben eljáró bírónő.
Pár hét alatt súlyos dollármilliárdokban mérhető károkat szenvedtek a nagy kínai videojátékos cégek, és most újabb csapással kell szembenézniük.
Egyelőre a csapat neve sem biztos, tippelgetések azonban már az első projektjükkel kapcsolatban is vannak.
Úja arculatot kapott az A Plague Tale: Innocence, a SnowRunner és a World War Z kiadója, és valamelyest eddigi stratégiáján is változtat.
A brit hatóságok figyelmeztették a Cloud Imperium Gamest, hogy nem lesz jó vége, ha valódi pénzt kérnek nem létező dolgokért.
A Bluepoint még mindig nem tagja a PlayStation Studios nagy családjának, de egy másik csapatot sikerült elcsábítani.
Elkeserítő teljesítményt nyújtott a hét egyetlen újonca.
A PlayStation korábbi fejese meg is jósolta, mennyi lehet a vállalat egyetlen játékának büdzséje. Nem kicsi.
Elvileg egy olyan AAAA játékstúdiót akarnak összerakni, mint amilyen a Microsoft-féle The Initiative.
Ebba Ljungerud helyét egy korábbi igazgató, Fredrik Wester veszi át.
De már semmit sem mer felelőtlenül megígérni, láthatóan tanult a hibákból a CD Projekt RED.
A Square Enix egykori vezetője kitálalt a LinkedInen, és elárulta, mi volt az egyik legfurább exkluzivitási üzlet mögött.
A battle royale műfaj atyjaként is emlegetett Brendan Green pályafutása fordulóponthoz érkezett.
Erre sürgősen kell valami megoldás, vagy barátkozhatunk a gondolattal, hogy semmihez nem jutunk hozzá viszonteladói áron.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)