A Ubisoft irreálisnak tartja a Steam üzleti modelljét
A francia kiadó továbbra sincs kibékülve azzal, amennyit a Valve lecsippent magának.
A francia kiadó továbbra sincs kibékülve azzal, amennyit a Valve lecsippent magának.
Nem kell nagy Warcraft-rajongónak lenni ahhoz, hogy elsőre feltűnjön a hasonlóság.
A Tekken 7 kiadója nem kifejezetten ért egyet az Epic módszerével.
A most bemutatkozó Yu Gi Oh! játék épphogy felfért a brit játékeladási toplistára.
Az egyik legkülönlegesebb játéksorozat végre kezdi megkapni a neki járó elismerést.
Kipróbálták, nem jött be, úgyhogy inkább nem akarják korlátozni az elérésüket.
Azért vásárolták fel az Isnomniac-ot, mert szerintük a stúdió egy olyan minőséget képvisel, amit ők is elvárnak minden fejlesztőjüktől.
Nem kell aggódniuk a rajongóknak a film teljesítménye miatt.
Biztosítva van a stúdió jövője. És jó eséllyel a Marvel's Spider-Man 2.
A Microsoft mindenkit igyekszik megnyugtatni azzal, hogy Tim Longo távozása nem lesz hatással a Halo Infinite megjelenési dátumára.
Fernando Melo elmondta, hogy nincs szó semmilyen nézeteltérésről, egyszerűen szeretne más vizekre evezni a karrierjében.
Az Xbox fejese azt mondja, hogy túl sok számítástechnikai eszköz vesz minket körbe ahhoz, hogy egyik napról a másikra átköltözzünk a felhőbe.
A könnyű siker helyett inkább kockázatot vállalt, hogy a játékosoknak ne okozzon csalódást.
A pénzügyi támogatás mellett a projektek mentorálásával és szakmai tanácsokkal is szeretnék segíteni a feltörekvő fejlesztőket.
Bár az Unknown Worlds végül úgy látta, hogy nem a G2A volt a lopott kulcsok forrása, továbbra is kemény kritikusai maradnak az online üzletnek.
Ben Irving 8 év után döntött úgy, hogy elfogad egy visszautasíthatatlan ajánlatot, és lelép a cégtől.
Az, hogy évente egy nagy és több kisebb kiegészítőért fizetünk, még kevés, hogy életben maradjon a játék. Pláne most, miután a Bungie önálló lett.
Izgalmas híreket kaptunk a THQ Nordic háza tájáról: a kiadó két újabb stúdiót kebelezett be, de szó esett futó projektekről is.
A Disney-nek érdemes volt "természetfilmesíteni" a klasszikus rajzfilmet.
Miután lehúzott 24 évet a nagy múltú csapattal, Tim Willits úgy döntött, hogy itt az ideje mókásabb projekteken dolgozni.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)