Remake készülhet az első két Tony Hawk's Pro Skaterből
Egyelőre csak pletykáról van szó, de bizakodásra adhat okot az, hogy milyen forrásból érkezett.
Egyelőre csak pletykáról van szó, de bizakodásra adhat okot az, hogy milyen forrásból érkezett.
Az ezredforduló táján még nem volt túl sikeres a stúdió, így gyengébb játékok piacra dobását is kénytelen volt elvállalni.
Talán nem tudtatok róla, de valójában mindig is erre vágytatok.
A játék egyik legnépszerűbb modja rengeteg újítást és javítást hozott.
Nincs olyan új őrület, amit egy kis retró ne dobna fel még jobban. Az Untitled Goose Game PlayStation 1-re is remek játék lehetett volna, kár, hogy ezt csak egy rövid reklám erejéig láthatjuk.
Egy rajongó (és nem mellesleg játékdizájner) nekiült, hogy újjáteremtse kedvenc horrorjátékának emlékezetes bevezetőjét, és sírva könyörgünk egy Silent Hill remake-ért.
Egyelőre be kell érnünk a NES és a SNES Classic Edition kiadásokkal, nincs több üzleti nosztalgia egy darabig.
A GameStar saját alakulata sem hagyhatja ki ezt a remek lehetőséget, újra a CoD 2 lövészárkaiba huppanunk hamarosan.
Új cikksorozatunk aktuális részében tovább ismerkedünk Hideo Kojima pályafutásával és próbálunk magyarázatot adni az őt körülvevő kultuszra.
Jövő év január végén véget ér az online móka.
A Blizzard eleinte át szerette volna írni a játék sztoriját egy kicsit, de végül nem tették, mert a rajongók egyszerűen túlságosan is szeretik az eredeti szinkronhangokat és jeleneteket.
Ha elég kitartóak vagyunk, és nem rohanunk végig a játékon, akkor elérhetővé tehetjük annak klasszikus verzióját is.
Folytatjuk a Kojima pályafutásáról, illetve a Konamival való kapcsolatáról szóló cikksorozatunkat, ezúttal többek között a Metal Gear Solidról is szó esik.
Aki Sega Mega Drive-on vagy SNES-en szeretné játszani a játékokat, 100 dollárért vehet kazettákat.
Végre kaptunk egy kis ízelítőt abból, hogyan néz majd ki mozgás közben a CnC készülőben lévő felújítása.
Jövőre PC-re és három modern konzolra is meg fog jelenni a játék, amibe most végre bele is nézhetünk.
A '90-es évek végén megjelent masina egyik nagy újítása a színes képernyő volt, és majdnem öt évig uralta a boltok polcait.
A mesterséges intelligenciák segítségével sikerült az eredeti, igencsak pixeles képből összehozni két élethű portrét.
Honnan indult és hová jutott napjaink egyik legnagyobb és legismertebb kreatív elméje a játékiparban? Milyen volt a közös múltja a Konamival és mi vezetett a szakításig? Ezekről mesél új cikksorozatunk.
Több mint egy órányi anyagot tudunk mutatni a játékból, ami már félkész állapotban is egész pofásnak tűnik.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)