A Respawn Entertainment 2016 óta érintetlenül hagyta a Titanfall-franchise-t, és bár a Titanfall 2 elképesztően szórakoztató élményt kínált, a folytatás sajnos elmaradt. Most viszont a Tetra Studios új FPS-e, a ShatterRush, kifejezetten a Titanfall rajongóinak lehet szívderítő hír. A játék jelenleg nyílt pre-alpha állapotban elérhető Steamen, így bárki kipróbálhatja. A játék mechanikája ismerős: mech és pilóta váltás, falon futás és kötélhorgos mozgás is van, de a ShatterRush még tovább megy: az egész környezet rombolható, így a harc valóban látványos.
A játék egyik különlegessége, hogy egy teljesen lebegő arénában zajlik, ahol a föld alig létezik, mindent a felhők felett lebegő hajók alkotnak. Ez a térképtervezés kiemeli a játék dinamikus mozgását és a gyors, skill-alapú csatákat. Az art style szintén eltér a Titanfalltól: stilizált, majdnem cel-shaded grafika, minimalista dizájn, ami nagyban javíthatja a teljesítményt anélkül, hogy a játékmenetet befolyásolná.
A ShatterRush várhatóan 2026 márciusában lép a hagyományos korai hozzáférésbe, a végleges kiadás pedig 2026 harmadik negyedévére van tervezve. A fejlesztők minden második hétben gyűjtik a játékosok visszajelzéseit és implementálják a változtatásokat, így lehetőség nyílik a rajongóknak, hogy már a pre-alpha fázisban alakítsák a játékot.
Míg a Titanfall 3 jövője egyelőre bizonytalan, és a Respawn most a Star Wars-játékokra fókuszál, a ShatterRush ígéretes spirituális utód lehet, ami visszahozza a magasba szökő, mech-pilóta akció élményét a rajongóknak.