A PlayStation 5 exkluzív Ghost of Yotei kampánya hasonló méretű lesz, mint a 2020-as Ghost of Tsushimáé, ami pont elég lesz ahhoz, hogy el tudj merülni benne, de nem lesz annyira elnyújtva, hogy bárkit elijesszen.
A 2024-es State of Play-es bemutatója óta eddig csak bíztató dolgokat hallottunk a Ghost of Yotei kapcsán, még Shuhei Yoshida is úgy nyilatkozott, hogy "még jobban sikerült", mint a Ghost of Tsushima. Jason Connell, a játék kreatív igazgatója elárulta, hogy a kampány körülbelül 25 órás lesz, ami a Ghost of Tsushima hosszúságának felel meg.
Connell elmondta, hogy úgy lőtték be a folytatást, hogy "méretében és terjedelmében hasonló legyen" az előző címhez, így a játékosok körülbelül 60 órányi tartalomra számíthatnak, ha mindent fel szeretnének fedezni.
A Ghost of Yotei ettől függetlenül egy csomó mindenben alakít a formulán, a Sucker Punch átdolgozta a harcrendszert és egy pár olyan mechanizmust is finomított, ami már a Tsushimában is remekül működött. Nagyon jó hír, hogy ez a játék is tiszteletben fogja tartani a játékosok idejét és nem próbálja meg mesterségesen puffasztani a nyitott világot, hogy az jobban nézzen ki a tesztekben.