A Ghost és az InFamous sorozat mögött álló Sucker Punch Productions továbbra sem tervez párhuzamos fejlesztéseket. Brian Fleming, a stúdió társalapítója és vezetője a VideoGamesChronicle-nek adott interjúban elmondta, hogy a csapat számára a fókusz és az iterációs szabadság a legfontosabb, ezért egyszerre mindig csak egy játékon dolgoznak.
"Akár a Ghost folytatásáról van szó, akár a Sly visszatéréséről, a döntéseinket az határozza meg, hogy megőrizzük a koncentrációnkat. Ha képesek lennénk egyszerre négy projektet zsonglőrködni, talán csinálnánk remastert, egy rajongói kérést, meg még egy új IP-t is. De mi csak egyet tudunk egyszerre. Ezért annak az egynek kell a legjobb ötletnek lennie"
- mondta Fleming.
A stúdióvezető szerint a döntés óriási felelősség, hiszen a Sucker Punchnál nagyjából ötévente jelenik meg egy-egy új játék, így minden projekt olyan, mintha "egyetem- és szakválasztás" lenne az egész csapat számára.
Fleming azt is megemlítette, hogy 2027-ben a Sucker Punch a 30. évfordulóját ünnepli majd, ami önmagában is különleges mérföldkő.
"Mostanra vannak alkalmazottaink, akik egykori dolgozóink gyerekei. Vannak olyan fejlesztők is, akik még meg sem születtek, amikor a stúdió alakult. Minden váltás - a Sly-tól az InFamousig, majd a Ghost of Tsushimáig - egyben azt is jelenti, hogy el kell búcsúznunk azoknak a munkatársaknak egy részétől, akik nem akarnak például történelmi játékokon dolgozni"
- tette hozzá.
A rajongók közül sokan abban reménykednek, hogy a következő nagy projekt a Sly Cooper vagy az InFamous sorozat újjáélesztése lesz, de a stúdió egyelőre nem árult el semmit a jövőről. A Sucker Punch legutóbbi játéka, a Ghost of Yotei 2025. október 2-án jelent meg PlayStation 5-re.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.