Hirdetés

Star Wars: The Old Republic mozgás közben!

|

Az első igaz trailerre még várnunk kell egy darabig, de most már némi fogalmunk lehet arról, miként fest, ha megmozdul.

Hirdetés

Amikor a Electronic Arts, a LucasArts és a BioWare hivatalosan is bejelentette, hogy a Star Wars: The Old Republic tölti be a KotOR további epizódjainak szerepét is, sokakhoz hasonlóan egy világ tört össze bennem. Az MMO-k szép számú rajongói (még mindig fenntartom a véleményem, hogy többen vannak a magányos farkasok) viszont kitörő örömmel fogadták a hírt, aztán némileg csodálkozva az első képeket, amelyek alapján a játék csupán hajszálnyival tűnik mutatósabbnak, mint a mai csirkének nehezen csúfolható KotOR és folytatása.



A The Old Republic-hoz használt Hero Engine valóban nem a legszebb - némelyik riválisa köröket ver rá -, de legalább alacsony gépigény párosul hozzá, így szélesítve a potenciális felhasználók körét. Azt pedig, hogy a havidíj, vagy a relatív ingyenesség és a mikrotranzakciós megoldás közül melyik a jobb, nem tisztem megítélni.
Ha hihetünk a fejlesztőknek, akkor a LucasArts és a BioWare történetének legnagyszerűbb, legkomplexebb, már-már hihetetlen mélységeket és magasságokat ostromló alkotásával lesz dolgunk. Amivel leginkább ki szeretnének tűnni riválisaik közül - a BioWare munkásságát ismerve erre van is esély - az a történetmesélés minden korábbinál nagyobb szerepe.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)