Hirdetés

Project RPB - Interjú egy piranhával

|

A Project RPB művészeti vezetője osztott meg egy külföldi oldal olvasóival újabb részleteket készülő játékukról.

Hirdetés

A Piranha Bytes csapatát artdirector munkakörben erősítő Ralf Marczinczik a pcigre.com zsurnalisztájának nyilatkozva mesélt a Gothic 3-ról, a JoWooD-dal és a Spelbound-dal ápolt kapcsolatról, és természetesen legújabb fejlesztésükről. A nyílt világáról, szabad játékmenetéről, és érdekes karaktereiről ismert Gothic széria a harmadik felvonásban érte el zenitjét, és kezdett hanyatlani. Ralf szerint egyszerűen túl nagy volt a bejárható terület, s így eltörpült mellette a játékosok figyelmét fenntartani hivatott történet. Az pedig közismert tény, hogy nem tudtak elég időt a tesztelésre fordítani, s ennek köszönhettük a 2006-os év egyik legnagyobb bughalmazát.

Project RPB - 1. kp Project RPB - 5. kp



A múlt után a jelenre fordítva a szót, elárulta, hogy kibékültek korábbi kiadójukkal (JoWooD), s egymástól nem zavartatva, a legnagyobb nyugalomban végezhetik munkájukat. Ralf nagyra tartja a Spellbound fejlesztőit, és roppant kíváncsi arra, hogy miként folytatják majd a Gothic történetének fonalát. Az ITT olvasható interjú szerencsére nem csak múltidézésből és diplomáciából áll. A Projekt RPB munkálatainak sűrűjében tartanak pillanatnyilag. Az már most biztos, hogy ismét szabadon bejárható világot tárnak elénk, ám ez kisebb, kompaktabb, és jobban kidolgozott lesz, mint például a Gothic harmadik epizódjáé volt. Új, házilag írt grafikus motor felel majd a látványért. A harcrendszert ért kritikák után Mike Hoge, lead designer valami teljesen újjal állt elő, s állítólag neki roppantul tetszik. Majd elválik, hogy a játékosok mit szólnak hozzá.

Project RPB - 6. kp Project RPB - 8. kp



A történetet ezúttal igyekeznek alaposabban kidolgozni, s kellő mennyiségű csavarral izgalmasabbá tenni. A játékban eltöltött idő során a korábbiakhoz képest lényegesen markánsabb vonásokkal és tisztán követhető célokkal bíró frakciók közül választhatunk. Bővebb részletekkel, és az esetleges első ingame anyagokkal az E3 és a Games Convention környékén szolgálnak majd.
P.S.: Ezt muszáj volt a végére hagynom. A laikusok számára viccesnek tűnhet ugyan, de végre lesznek nők, ráadásul nem is kevés!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)