Hirdetés

A Path of Exile 2 vezető fejlesztője bizony imádja a kampányát, és bőséggel fogja csiszolgatni azt

|

Atziri egy annyira fontos szereplője a sztorinak, hogy a jelenlegi szezon után is velünk marad majd.

Hirdetés

Jonathan Rogers, a Path of Exile II vezetője leült egy interjúra a PCGamesN csapatával, ahol kitárgyalták a kampány finomságait. Ami engem illeti, számomra a kampány volt a legrosszabb része a korai hozzáférésű ARPG-vel töltött időmnek: Jonathan nagyon szeretné, hogy 60 órán át csapkodjunk a sztoriban, miközben a játék legerősebb része, a végjáték csak egy nagyon hosszú és fájdalmas út végén vár ránk.

A közösség könyörgött egy kampány-átugrás gombért (a Diablo IV-ben látott megoldáshoz hasonlóan) már a Path of Exile 1 ideje alatt is, de a folytatásban Jonathan nem hogy megkönnyítette volna a sztori megkerülését, de még jól meg is nehezítette azt. Ez pedig nem fog változni a közeljövőben sem.

Hirdetés

A PoE 2 jelenlegi szezonjának sztorija az időutazás körül forog, amikor is próbáljuk levadászni Queen Atzirit egy végtelen dungeon mélyén. Ez, a Path of Exile történeteihez képest egy meglehetősen visszafogott történetszál.

"Vissza akartunk húzódni egy kicsit a nagy, hatalmas csatáktól, és az elején egy kicsit földhözragadtabb történetet elmesélni, hogy aztán visszahozhassuk a nagy dolgokat később, és így egy feszültebb sztorit prezentálhassunk."

Jonathan egy abszolút vereségként éli meg, hogy a Path of Exile 1-ben a játékost azonnal nevetségesen veszélyes, túlvilági fenyegetések kergetik, aztán vissza is küldik őt gyorsan az időben, és senki sem tudja mi is történik. A PoE 1-ben már nincs mit tenni, az marad olyan, amilyen, de a folytatásban a hasonló bakik elkerülhetővé váltak.

"Ezt a harcot rég elvesztettük az első játékban, ott már el is várja a közösség, hogy túlvilági szörnyek fenyegessék a mindenséget. A PoE 2-ben viszont másképp szeretnénk felvezetni a dolgokat...legalábbis egyelőre."

Atziri története kifejezetten fontos a Path of Exile 2 kapcsán, így az ő sztorija biztosan marad a játékban. Ettől függetlenül a kampányra még nagy változások várnak. Jonathan kiemelte, hogy vissza szeretne térni az Act I, II, és III-hoz, hogy finomítsa a dialógusokat, befejezzen tervezett helyszíneket, és mindennek megadjon egy olyan "nyílt világú érzetet", amit az Act IV-nek sikerült. Ez persze nem jelenti azt, hogy ez meg is történik majd: a csapat nagyon szeretné a közeljövőben rásütni a játékra az 1.0-t, és az nem fog úgy összejönni, ha minden frissítés mérete egyre csak növekedni fog.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)