Hirdetés

Pachter - Az RTS műfaj sosem hódítja meg a konzolokat

|

Mindenki kedvenc analitikusa Michael Pachter elmondta miért nem lesznek sosem népszerűek a konzolos RTS-ek.

Hirdetés

Pachter koma már sok dologról nyilvánított véleményt, de hát analitikusként neki ez a dolga ugye. Nekünk meg az, hogy ezeket jól kihírezzük. Legújabb kinyilatkoztatása az RTS műfaj konzolokon való viszonylagos népszerűtlenségével kapcsolatos.

"Sokszor kérdezték már tőlem, hogy vajon miért nem sikeresek konzolokon az RTS-ek. Megmondom miért: ezek a játékok alapvetően egyszemélyes játékra építenek, és körökre vannak osztva (nem, nem elírtam, nem is félrefordítottam). Személy szerint én sokat játszom RTS játékokkal, és úgy érzem ezek a játékok a fenti okok miatt jobban vonzzák a PC-s közösséget." - nyilatkozta Pachter a GameTrailersnek. Hát frankón megmondja a tutit az úriember az már biztos. Csak szerintem csacskaság?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)