Hirdetés

Elég sok probléma volt az Obsidian Entertainment Aliens szerepjátékával

|

A stúdió egyik kulcsfigurája nemrég több érdekes részletet is megosztott az elkaszált projekt kapcsán.

Hirdetés

A SEGA még 2009-ben döntött úgy, hogy törli az Obsidian által jegyzett játékot, amely Ridley Scott univerzuma alapján készült. Azóta már többször is láthattunk kiszivárgott anyagokat az alkotásból, most pedig újabb érdekességeket tudtunk meg.

Hirdetés

John Sawyer, a Fallout: New Vegas és a Pillars of Eternity II: Deadfire rendezője az IGN.com interjújában beszélt egy kicsit az elkaszált projektről. Sawyer szerint nem egy kész játék érzését keltette a dolog, és annak ellenére, hogy jó pár menő dolog volt a játékban, számos problémával kellett megküzdeniük a srácoknak.  Sok gond volt például a területek megalkotásával, de az animációk terén sem passzolt minden.

A fejlesztő szerint bejelentéskor sokan nem is igazán tudták hová tenni az Aliens RPG-t, mert akkortájt a sci-fi és a szerepjáték ötvözése még nem igazán örvendett óriási népszerűségnek, de azért persze ott volt már a Mass Effect.

Azt is megtudtuk, hogy valószínűleg nagy hangsúly lett volna a különböző szereplőkön, és a közöttük lévő kapcsolatokon, mert Sawyer ezeket is fontosnak tartotta a játék fejlesztése során.

Ti örültetek volna, ha végül megjelenik a játék?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)