A Battlefield 6 bétája hatalmas érdeklődést váltott ki, az EA szerint soha nem próbálták ki ennyien a sorozat egyetlen tesztverzióját sem. A siker mellett azonban sok kritika is érkezett, amelyek közül többre most részletesen reagált a Battlefield Studios egy friss bejegyzésben.
Az egyik legnagyobb változás a fegyvereknél lesz. A visszarúgásokat átdolgozzák, hogy a rövid sorozatok és a tap-firing technika érezhetően jutalmazóbb legyen. Emellett jobban elkülönülnek majd a fegyvertípusok: az SMG-k például már nem lesznek irreálisan pontosak nagy távolságokon az AR-ekkel szemben. A hírhedt M87A1 shotgun is kapott egy nerfet, több sörét találatra lesz szükség a halálos lövésekhez. A TTK és TTD közötti aránytalanságokat a csapat még vizsgálja.
A mozgásrendszer kapcsán a játékosok egy része Call of Duty-stílusú trükkökkel próbálta feszegetni a határokat, amit a készítők most visszafognak. A slide-ból való ugrások vízszintes lendülete csökken, a sorozatos ugrásoknál minden egyes alkalommal kisebb lesz az ugrás magassága, és a lövés közbeni pontatlanság is nagyobb lesz. A gyorsan kinyíló ejtőernyőket is finomhangolták, lassabb lesz a kezdeti gyorsulásuk.
A pályákkal kapcsolatban két fő problémát emeltek ki. Az egyik az exploitok: a játékosok gyakran eljutottak tiltott helyekre, például tetőkre, amit a végleges verzióban már nem lehet majd megtenni. A másik a pályák mérete volt, mivel sokan panaszkodtak arra, hogy mind túl kicsinek érződött. A fejlesztők ígérete szerint a teljes játékban több változatosságra lehet számítani, és a Battlefield Labs keretében induláskor elérhető lesz két nagyobb pálya is, a Mirak Valley és az Operation Firestorm.
A Battlefield 6 így jóval kiforrottabb formában rajtolhat, a béta tapasztalatait felhasználva a fejlesztők igyekeznek egyensúlyt teremteni a realizmus, a játékmenet és a közönség elvárásai között.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.