A hírnév semmire sem garancia: John Romerónak nem sikerült a Quake szintjére felemelnie a Daikatanát, Warren Spector a Deus Ex óta nem alkotott semmi emlékezeteset, Cliff Blesinszki a közelébe se ért a Gears of War sikerének a LawBreakersszel, és még hosszan sorolhatnánk azokat a szakmában komoly elismerésnek örvendő dizájnereket, akik csúnyán felsültek. Mostantól egyértelműen közéjük tartozik Leslie Benzies is, aki a Rockstar Gamesnél ért a csúcsra, az saját maga alapította Build A Rocket Boyjal viszont beleállt a földbe.
Az év legrosszabbul értékelt játékának alkotói egytől egyig veszélyben érezhetik az állásukat, miután június 23-án elindult a leépítési folyamat. Körülbelül 500 emberről beszélhetünk, 300-an az Egyesült Királyságban, 200-an más országokban, köztük Magyarországon végzik a munkájukat.
A technikai hibákkal, bugokkal, AI-problémákkal terhelt alkotás olyan rossz állapotban került a boltokba, hogy még a Sony is hajlandó volt visszatérítést adni a játékosoknak. A Steamen közben a kezdeti, alig több mint 3000 fős csúcsból mára alig két tucat aktív játékos maradt, világosan jelezve, hogy innen nehéz lesz felállni.
Az amerikai IGN-nek névtelenül nyilatkozó fejlesztők szerint Benzies július 2-án előmerészkedett az elefántcsonttornyából, és azt ígérte, talpra fog állni a stúdió, a játékot pedig újraindítják. A kudarcért pedig nem vállalta a felelősséget, inkább külső és belső szabotázsról beszélt, visszhangozva Mark Gerhard társigazgató vádjait.
Nagy kérdés, hogy a fedélzeten maradó fejlesztők közül hányan osztják Benzies hitét, hogy a MindsEye, ami voltaképp egy jóval nagyobb projekt, az Everywhere része, még menthető, és meddig hajlandóak még folytatni a patchek gyártását.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!