A Battlefield 6 nyílt bétájában egy alattomos hiba borzolja a játékosok idegeit: a fegyverek szórását befolyásoló úgynevezett bloom algoritmus csúszás közben néha beragad, és a mozgás megszakítása után is pontatlanná teszi a lövéseket. A problémát először a népszerű streamer Shroud szúrta ki, majd a YouTuber TheXclusiveAce részletesen is elemezte, bizonyítva, hogy az eset nem egyedi jelenség.
A bloom mechanika évek óta a Battlefield-széria része: célja, hogy megakadályozza a féktelen sorozatlövést, némi véletlenszerűséget vigyen a lövedékek útjába, és így egyensúlyt teremtsen a játékmenetben. A hatodik rész bétájában azonban egy animációs hiba miatt a játék sokszor úgy érzékeli, mintha a játékos folyamatosan csúszás közben lenne, még akkor is, ha már megállt vagy guggol.
Mivel a Battlefield 6 nem tartalmaz hivatalos slide cancel mozdulatot, a hibát többnyire a tereptárgyakkal való ütközés vagy egy ugrás váltja ki, ami megszakítja a csúszást. Az így beragadt állapot vizuálisan nem látszik, így a legtöbben észre sem veszik, miért romlott drasztikusan a célzásuk.
TheXclusiveAce tesztjei szerint a jelenség félig tartós: állás, futás vagy guggolás után is megmarad, ám egy teljes, megszakítás nélküli csúszással helyre lehet hozni. Ez persze nem sok vigasz azoknak, akiket épp emiatt ér váratlan vereség a harctéren.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.