Miközben a MachineGames a rajongók rendelkezésére bocsátotta az új The Order of Giants sztoribővítményt, hozzácsapott egy halom fejlesztést is az alapjátékhoz. Ezek közül talán a legfontosabb a Very Light nehézségi szint, amely azoknak a játékosoknak szól, akik inkább a felfedezésben és a fejtörőkben szeretnének elmélyedni, a harcot pedig nem akarják kihívásként megélni. Szerintem nagyon jól lehetett skálázni már eddig is a nehézséget, de a fejlesztők nyilván egy létező igénynek próbálnak ezzel megfelelni, és nem azért fordítottak rá pénzt és időt, mert unatkoztak.
A grafikai fronton az Nvidia 50-es sorozatú RTX kártyáinak tulajdonosai örülhetnek, hiszen a frissítés támogatja az RTX Hair technológiát, amely sugárkövetéssel teszi realisztikusabbá a karakterek frizuráját. Ez persze erőforrás-igényes funkció, ezért a MachineGames legalább 16 GB VRAM-ot ajánl a használatához.
Apró, de hangulatos változtatás, hogy a Marshall College és a Vatikán rádióin új műsorvezetőkkel bővült a jazz- és operaállomások kínálata, sőt, a Vatikánban a híradások is megszólalnak, világpolitikai és játékon belüli eseményekkel színesítve a hátteret. Szintén praktikus újítás, hogy a Quick Inventory mostantól jelzi, mely öltözékek és álruhák használhatók biztonságosan az adott területen.
A frissítés emellett jókora adag hibajavítást is hozott. Megoldották például azt a problémát, amikor Indy ostora animáció nélkül maradt, ha a játékos bizonyos helyzetekben életét vesztette, vagy azt, amikor a Vatikánban az Antique Bust tárgy rossz helyre kerülve megakasztotta a továbbjutást. Gízában a kísérő karakterek útvonala és a missziók folytonossága javult, Sukhothaiban megszelídítették a kamera rángatózását és az ostor furcsa viselkedését, Nepálban Gina mozgását tették természetesebbé, Irakban pedig a stáblista látványát polírozták.
Az irányítás, a felhasználói felület és a hozzáférhetőség is finomhangoláson esett át: a menük fordításai javultak, az arab lokalizációban kijavították a megfordult gombkiosztást, az orosz verzió pedig immár a latin betűs billentyűparancsokat használja. A PC-s változatban a különféle felskálázási megoldások (DLSS, XeSS, FSR) közötti váltás okozta fagyásoktól kezdve a sugárkövetéshez kötődő vizuális hibákig sok problémát kijavítottak, az Xbox és a Steam Deck kiadások pedig szintén kaptak célzott hibajavításokat.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.