Túl vagyunk már 2024/2025 telén, és mivel az előzetes ígéretekkel ellentétben még mindig nem rajtolt el a Titan Quest II, a szemünk se rebbent, amikor befutott a THQ Nordic és a Grimlore Games bejelentése: a tervezett időintervallumhoz képest végül csak 2025 nyarán kerül majd sor a megjelenésre, és akkor is csupán korai hozzáférésben. A döntés nem a véletlen műve: egyszerre akarták elkerülni a túlzsúfolt akció-RPG szezont, és biztosítani, hogy a Titan Quest II megkapja a neki járó figyelmet. A fejlesztők hálával beszéltek a nemrég lezajlott zárt teszt eredményeiről, amelynek keretein belül több ezer játékos vetette bele magát a kalandokba, streamelt és persze töltötte ki a kérdőíveket.
A visszajelzések elsöprően pozitívak voltak, hiszen a résztvevők több mint 92 százaléka értékelte jóra vagy nagyon jóra az élményt. Különösen örömteli, hogy a veterán Titan Quest-rajongók szerint sikerült megőrizni az eredeti játék szellemét, miközben a modernizált rendszerek is jól működnek.
A próbaverzióban a játékosok a bevezető fejezetet fedezhették fel, két mesterség kombinációjából válogathattak, majd megküzdhettek Appollonia the Terrible-lel, az első főellenféllel. Ez az összecsapás volt az egyik legnépszerűbb része a tesztnek, de a látványvilágot, a hangzást, a világépítést is sokan dicsérték.
Persze nem minden tökéletes: a Grimlore srácai elismerték, hogy még dolgozniuk kell a harcrendszer finomhangolásán, a képességek célzásán és a játékmenet egyensúlyán. Ígéretük szerint javítani fogják a teljesítményt, személyre szabható irányítás és fejlettebb UI-jelzések is érkeznek, köszönhetően a közösség alapos visszajelzéseinek.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!