A The Game Awardsnak jó szokása, hogy az év játékának kihirdetésé előtt még leleplez egy nagy érkező projektet. A Half-Life rajongók Gordon Freeman visszatérést, a Final Fantasy VII rajongók pedig a trilógia utolsó részét várták volna. Mindkét tábor hoppon maradt: ezek helyett kaptunk egy PvP "raid shootert" az Apex korábbi fejlesztőitől.
Geoff Keighley, a show porondmestere nem győzte hergelni a közönséget, mondván, hogy a Titanfall csapata építi a dolgot, és egyébként is mennyire jó is az, hogy egy indie stúdió tolja előre a lövöldék műfajának szekerét. Aztán jött a trailer, és mi nem tudtuk megkülönböztetni a cuccot a másik 5 hősalapú FPS-től, amit az elmúlt években jelentettek be a nagyobb stúdiók.
Lepörgött a bemutató, bennünk pedig csak kérdőjelek maradtak az internet többségével együttvéve. A karakterek nem tűntek kifejezetten érdekesnek, ahogy a fegyverek, a mechanikák és úgy általánosan a körítés egyetlen eleme sem. Nem néz ki rosszul a Highguard, de még F2P-ként sem vagyunk biztosak abban, hogy végig akarjuk ülni majd a letöltést egy fájdalmasan középszerű kalandért.
A konszenzus egyetért velünk:
Highguard looks like a game that started development when hero shooters were the hottest thing around. hmmm.
— Zack Zwiezen (@zackzwiezen.com) 2025. december 12. 4:56
Introducing our new digital mech fantasy overwatch team based frustrator, highguard
— Nargle (@nargle.hyper.wang) 2025. december 12. 5:00
high guard gives me concord vibes of "I think this game won't last a month"
— when in doubt dyke it out (@reki.gay) 2025. december 12. 19:32
A legnagyobb probléma itt, hogy ez nem az a játék, amit a The Game Awards végére raksz. A Divinity, a Fate of the Old Republic, de még a Control Resonant is jobb "csak még egy dolog" lett volna, mint a Highguard. Akárhogy is, most várhatunk és reménykedhetünk, hogy a játékot tényleg jobb lesz pörgetni, mint nézni.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
