Hirdetés

Guild Wars 2 - a dungeonok sokkal csapat-orientáltabbak lesznek.

|

William Fairfield, a Guild Wars 2 tartalmi designere írta le gondolatait a játék blgoján

Hirdetés

"Mivel eldobtuk a klasszikus tank, DPS, gyógyító szentháromságot a játék folyamán, így igencsak érdekes pillanataink voltak a dungeonok megtervezésekor."- írta a Guild Wars 2 designere.

"A klasszikus mmo főgonosz elleni harcok a következőből állnak: egy karakter magára vonja az aggrot, egy másik őt gyógyítja, míg a többiek ütik a bosszt, amivel csak bírják. Mi ehelyett a Guild Wars 2-ben azt szeretnénk, ha a játékosok folyamatosan döntéskényszerben lennének hogy hova kell állni, milyen szerepet kell felvenni, mikor kell menekülni stb."

"A mi dungeonjainknak sokkal csapat-központúbb az érzete. Egy ember nem tudja diktálni, hogyan haladjon az egész csapat a dungeonban, az egész csapat hozzájárul az előrehaladáshoz. Ez azt is jelenti, hogy közösen kell döntéseket hozni majd, merre érdemes továbbhaladni, vagy hogyan érdemes egyszerre két boss ellen harcolni."

A fejlesztői napló többi része a dungeonok aktuális állapotáról szól - akit érdekel, érdemes elolvasni. 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)