Hirdetés

Fallout 4 - egy rajongó megosztott pár részletet a játékról

|

Néhány nappal a megjelenés előtt még kiderült néhány érdekes részlet a Fallout 4 játékmenetéről. Nem hivatalos forrás, de annál érdekesebb.

Hirdetés

Már tényleg csak napok kérdése és megjelenik a Fallout 4. A napokban már egyszer kikerült véletlenül egy adag kép, aminek nem kellett volna, most viszont néhány érdekes információval lettünk gazdagabbak szintén egy túlbuzgó felhasználónak köszönhetően.

Legalábbis ha hihetünk annak a rajongónak, aki közzé tette ezeket a titkokat, mert bizonyítani egyelőre nem nagoyn tudjuk az állításokat. A redditen osztotta meg a világgal a legfontosabb tudnivalókat, de az érdekesebb részleteket azért mindenképpen vegyük át itt is. A játékban hat féle nehézségi fokozatból választhatunk, melyek a very easy módtól a survival szintig terjednek. A nehézségi szintek növelik a sebzést és az ellenfelek ellenállását is.

A Bethesda azt ígérte, hogy sokkal jobb lesz a harcrendszer és a forrás szerint ez így is lett. Sokkal inkább hasonlít egy FPS-re, érződnek a különbségek a fegyverek között, az ellenfél racionálisan reagál a helyzetekre és míg a VATS segít, nem kötelező használni. Az animációk hibátlanok, a régebbi RPG-ben néha előforduló robotikus mozdulatokkal ezúttal nem fogunk találkozni és az arcok jól megkülönböztetőek. A fegyverek kapcsán még említést érdemel, hogy alapból olyan 12-15 fegyver van, de a modok használatával akár 25-30 alkatrésszel bővíthetjük őket.

A settlement rendszer a játék egyik legnagyobb újítása. Ha akarjuk, ráépíthetünk a már meglévő dolgokra is, de akár nulláról újraépíthetjük a területet. Minden területen építhetünk ilyeneket és rengeteg a választási lehetőség, szóval ezzel is lehet molyolni, akit érdekel az ilyesmi. A töltési időktől sajnos még nem sikerült teljesen megszabadulni. A kisebb házakba töltés nélkül betérhetünk, viszont a nagyobb épületek és a fast travel már sajnos nem működnek máshogy.

A perk rendszer rendkívül részletgazdag és meghatározza a világgal való interakcióinkat, pl. a hackingnek több szintje van és ez nagyban limitálja, hogy milyen berendezéseket tudunk megbuherálni. Ez annyira nem hangzik meglepőnek a műfajban, viszont alaposan ki kell majd találnunk, hogy melyik perkekre gyúrunk rá.

Na de mindez egyelőre csak pletyka, szóval tessék fenntartásokkal kezelni. Azért a koncepció nem rossz, nem?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)