A Battlefield 6 az utóbbi hónapokban zajló nyilvános játéktesztjei után az egyik legjobban várt megjelenés a játékiparban. A rajongók figyelme többek között egy ikonikus pálya visszatérésére szegeződik: a Battlefield 3-ból ismert Operation Firestormra. A DICE vezető tervezője, Shashank Uchil a PCGamesN-nek adott interjúban elmondta, milyen nehézségekkel jár egy régi pálya modernizálása: nemcsak a játékosok nosztalgikus elvárásainak kell megfelelni, hanem biztosítani kell, hogy a pálya a Battlefield 6 új fegyver- és játékrendszerével is zökkenőmentesen működjön.
Jeremy Chubb producer hozzátette, hogy bár a közösség pontos elképzelésekkel rendelkezik az Operation Firestorm újragondolásáról, a fejlesztők nem állhatnak meg a puszta másolásnál.
"Ha nem fejlődik a pálya, és nem használjuk ki az új ötleteket és funkciókat, a játékosok csalódhatnak"
- mondta. A DICE célja tehát, hogy megőrizze a klasszikus pálya hangulatát, miközben új elemekkel teszi izgalmasabbá.
A korábbi nyílt béta során sokan kifogásolták a kisebb térképeket, de a kritikusok szerint az Operation Firestorm nem ilyen lesz. A PC Gamer újságírója, Morgan Park "tökéletes újraértelmezésnek" nevezte a 2011-es klasszikust, amelyben ismét olajmezőkért folyik a harc - ezúttal azonban nem a Közel-Keleten. A pálya poros, nyers hangulatot áraszt, az összecsapások nagyobb épületekben zajlanak, miközben a játékosok bonyolult állványzatok között manővereznek.