Október 22-én érkezik PC-re és PlayStation 5-re a Dispatch, az a szuperhősös munkahelyi vígjáték-kaland, amelyet egykori Telltale-fejlesztők új stúdiója, az AdHoc jegyez. A játék nemcsak a narratív döntésekre épít, hanem stratégiai réteget is kap: hősködéssel felhagyni kénytelen Robert Robertsont (Aaron Paul) kell irányítanunk, akinek feladata a beérkező segélyhívások kezelése, a megfelelő szuperhősök bevetése, valamint a velük ápolt kapcsolatok gondozása. A stábban olyan nevek is feltűnnek, mint Jeffrey Wright és Laura Bailey, akik tovább erősítik a történetközpontú élményt.
A Dispatch története négy hét alatt bontakozik ki teljesen: minden héten két epizód érkezik, így a teljes évad szoros ütemben válik játszhatóvá. Az alapjáték 30 euróba kerül majd, a Deluxe kiadás pedig 40-ért vihető, ami digitális artbookot és négy digitális képregényt kínál extraként.
Nick Herman, az AdHoc társalapítója és kreatív vezetője szerint a heti bontás a sorozatok ritmusát idézi, ami lehetővé teszi, hogy a történet könnyen követhető, megosztható és frissen tartható legyen, szemben a hónapokig tartó várakozással, ami korábban sokszor megtörte a Telltale-játékok lendületét. Persze ennél még jobb megoldás lett volna egyben kiadni az egészet, és hagyni, hogy a játékosok a saját ütemükben éljék át a történetet, de ők tudják.
Mindenesetre aki biztosra akar menni, az jobban teszi, ha előtte kipróbálja az ingyenes demót, amely első kézből mutatja meg, milyen lenne, ha a Telltale nem csak túlélte volna az iparági viharokat, hanem friss motorral és új ötletekkel tért volna vissza. A Dispatch egyszerre ígér fanyar humort, feszült döntéshelyzeteket és szuperhősökkel megspékelt munkahelyi abszurditást - pont azt, amire a régi rajongók és az új játékosok is vágyhatnak.