Hirdetés

Dinnyék és WC-pumpák is kellettek ahhoz, hogy a God of War Ragnarök 2022 egyik legjobb játéka legyen

|

Gondoltad volna, hogy a legmenőbb hangeffekteket a legfurább eszközök segítségével veszik fel?

Hirdetés

Amikor a hanganyag egy játékban kiemelkedően erős, akkor ott biztos, hogy rengeteg ember kúszott-mászott egy padlón suhogós kabátban és szteppcipőkben. Mivel viszonylag kevés játékfejlesztő hajlandó arcba vágatni magát egy furkósbottal a tökéletesen autentikus hangzás kedvéért, ezért majdnem biztos, hogy meghökkentő eszközökkel műveltek szokatlan dolgokat annak érdekében, hogy előcsalogassák a szükséges hatásokat. Így történt ez a God of War Ragnarök esetében is.

A WIRED meglátogatta a God of War alkotóinak műhelyét, ahol Joanna Fang bemutatta, hogy miként születtek meg az egyes hanghatások a tavalyi év egyik legnagyobb sikerjátékához.

Hirdetés

Bizonyára lesz aki ki fog ábrándulni a tudattól, hogy a patadobogások imitálásához WC-pumpákat használtak, de ettől még tanulságos kis videó ez mindenkinek, akit érdekel a játékfejlesztés művészeti része.

A függöny mögötti trükkök számunkra csak még varázslatosabbá teszik az egyébként is nagyon jól sikerült élményt

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)