A Diablo IV-nek van egy kis identitás-problémája. A Path of Exile és a Path of Exile 2 lefedik a komplexitásra és hosszútávú élményekre vágyó játékostábort, a Last Epoch pedig tökéletes azoknak, akik vágynak némi extrára a grindhoz, de nem akarnak hatalmas táblázatokat navigálni a karaktereik megértéséhez.
A Diablo IV lenne elvileg a legkönnyebb belépő az ARPG műfajba, de közben az MMO-szerű felépítés megkeseríti az egészet. A fejlődési görbe meglehetősen lapos, a tempó fura, a képességek unalmasak, és rengeteg egyéb apróság van, amit ki kellene kalapálni a cuccon, hogy utolérje társait. Valószínűleg most ez lehet a cél, mert Adam Fletcher, a játék közösségi vezetője bejelentette, hogy nagy változások jönnek.
A gond egyelőre csak annyi, hogy nem tudjuk, mit is jelent ez. A jelenlegi fegyverfejlesztési és finomhangolási rendszerre biztosan ránéznek, és ott változások érkeznek majd, de Fletcher megemlítette a harcrendszert, a Renown rendszert és sok minden mást. Mindezt ráadásul 2 héttel a Season 10 után kezdik tesztelni, ami egy jóval feszesebb tempó, mint amit eddig tapasztaltunk.
Patch 2.4.1 hits tomorrow morning. (Cali/Pacific Time)
— Adam Fletcher (@PezRadar) October 7, 2025
In the coming weeks, we will begin highlighting PTR changes coming very soon. A bit earlier than normal as there is a lot of big items to cover including Masterworking/Tempering changes, Combat & Renown updates + more!
As…
Az eredeti poszt után elindult egy kis beszélgetés Fletcher és a közösség között, de jó diplomataként semmi extra infót nem árult el az úriember. Akárhogy is, érdemes lesz odafigyelni a tesztszerverre azoknak, akik még kergetik a pokol démonjait és a kincseiket.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!