Tíz év telt el az utolsó egyjátékos epizód, a Fallout 4 megjelenése óta, így abszolút érthető, ha a rajongók ki vannak éhezve a következő nagy kalandra, amely a dolgok jelen állása szerint a Fallout 5 lesz, és amelyre még hosszú éveket kell várnunk. Cserébe viszont úgy tűnik, meglehetősen tartalmas játékot kapunk, legalábbis erre következtethetünk abból, amit Emil Pagliarulo, a Bethesda dizájnigazgatója a Game Informernek elárult.
Szerinte a cél egy olyan játék létrehozása, amely annyira sikeres, mint a korábbi Fallout-címek, és mindent megtart, amit a rajongók igényelnek.
"Olyan történetet akarunk adni a játékosoknak, amelybe bele tudnak merülni, és rendszereket, amelyeket szeretnek. Egy olyan élményt, amit aztán nem 20 vagy 100 óráig játszanak, hanem akár 200, 300 vagy 600 órán keresztül, mert mi pontosan ilyen játékokat készítünk."
Ha valami, hát a Bethesda játékok hosszú játékideje már-már védjegynek számít. A Fallout 3, New Vegas és 4 óriási világai lehetővé teszik, hogy a játékos napokat töltsön mellékküldetések felfedezésével anélkül, hogy a fő történetszálhoz hozzányúlna. A stúdió célja, hogy a Fallout 5 is hasonlóan monumentális és újrajátszható legyen.
Pagliarulo szerint a sorozat továbbfejlesztése is elkerülhetetlen, beleértve azokat a felhasználói élményt javító változtatásokat, amelyek olykor sokaknak fel sem tűnő, mégis lényeges hiányosságokat pótolnak, mint amilyen a sprintelés lehetősége az Oblivion remasterben. A Bethesda dizájnigazgatója arról is beszélt, hogy a stúdiónak szintén haladnia kell előre.
"Az iparág továbblépett, ezért mi is szeretnénk vele együtt fejlődni."
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!