A játékipar nagyon szereti eltitkolni az egyes projektek helyzetét és a fejlesztések munkálatainak folyamatát. A tinyBuild ellenben döntött, hogy nem köntörfalazik: egy 4 és fél perces videóból megtudhatjuk, hogy hogyan jutott el a csapat egy online homokozótól a Hello Neighbor 3-ig. A fejlesztői napló elsődleges célja nyilván a folytatás érkezésének bejelentése volt, de itt egy egész sztorit kaptunk a lényeg mellé. Érdemes végighallgatnia azt mindenkinek, akit érdekel, mi is történik egy-egy játék hátterében.
Az első ötletük a srácoknak egy online, többjátékos alkotás volt, ami láthatóan sok elemet kölcsönzött a Hello Neighbor széria első két részéből. A cél itt az lett volna, hogy egymás otthonát pakoljuk ki, de a tinyBuild több akadályba is beleütközött az első prototípusok összeállítása után. Ahogy persze haladtak a srácok a melóval úgy egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy akkor járnak a legjobban, ha ismét az egyszereplős élményre koncentrálnak.
A lényeg, hogy az eredeti tervek addig tekeredtek, amíg Hello Neighbor 3 nem lett az egészből. Sokszor fordul elő az iparban, hogy az előkészületi fázisok során átalakul egy-egy projekt, de meglepődnénk, ha a tinyBuild döntése miatt sokan lennének csalódottak.
A Hello Neighbor 3 játékmenetéről még relatíve keveset tudunk, de a Steam aloldalon egy ideiglenes gépigényt, és pár screenshotot már elkaphattok.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.