Furcsa leírni azt egy szuperhősöket felvonultató, taktikázást igénylő videojátéknál, hogy 2022 legjobb randiszimulátora lett, pedig a Marvel's Midnight Suns esetében ez a helyzet. A Firaxis Games által fejlesztett projekt a körökre osztott harcokat keverte a képességkártyákkal és a Yakuza-szériára jellemző melléktevékenységekkel, mindennek a hátterét pedig a Marvel szuperhősei adták - ez a koktél akár egy zseniális játékot is eredményezhetett volna, de az arányokon elcsúsztak a fejlesztők.
Az is okozott némi bosszúságot a játékosok körében, hogy kevesellték a karakterfelhozatalt, azonban az idő és erőforrások miatt a fejlesztőknek meg kellett húzniuk egy határt, és elsősorban nem ezen ment el a dolog. Az viszont már kellemetlenebb, hogy PS4 és Xbox One platformokra csak most májusban jelent meg a játék, a Nintendo Switch verziót pedig törölték.
Úgy tűnik, hogy nemcsak a kritikusok és a játékosok, hanem a 2K sem voltak elégedett a Marvel's Midnight Sunsszal, ugyanis az Axios jelentése szerint komoly elbocsátások történtek, mintegy harminc fejlesztő veszítette el az állását a Firaxisnál. Az indoklás szerint állítólag azért, hogy növeljék a stúdió hatékonyságát és összehangolják a tehetségüket a prioritásokkal, amire szükségük is lesz a Marvel's Midnight Suns kudarca, és azután, hogy februárban elveszítették az egyik kulcsemberüket, a több mint két évtizedig a céget erősítő Jake Solomont (Solomon olyan játékokon dolgozott, mint az XCOM, az XCOM 2 és a War of the Chosen), valamint olyan szakembereket, mint Garth DeAngelis producer és Greg Foertsch művészeti vezető.
A 2K az Axiosnak elmondta, hogy a Firaxis "továbbra is a kritikusok által elismert videojátékok fejlesztésére fog összpontosítani", amellyel valószínűleg a Solomon kilépése után bejelentett Civilization 7-re gondolt a csapat, az XCOM jövőjéről ugyanis nem tudni semmit.