Hirdetés

Az Indiana Jones játék nyitottabb, mint a stúdió bármely munkája valaha, és ez komoly kihívást jelentett

|

A Wolfensteinhez szokott fejlesztőknek új irányt kellett venniük az Indiana Jones-játéknál.

Hirdetés

Az Indiana Jones and the Great Circle rendezője szerint a játékmenet megalkotása volt a fejlesztés egyik legnehezebb része, mivel a MachineGames eddigi tapasztalata a Wolfenstein-szériára korlátozódott, amely alapvetően lineáris, akcióközpontú élményt kínált. A náciellenes témában otthonosan mozgó stúdió most egészen más irányba fordult, hiszen Indiana Jones karaktere sokkal inkább a felfedezésről, kalandokról és ereklyék felkutatásáról szól, mintsem a tömeges pusztításról, amit BJ Blazkowicz neve fémjelez.

Axel Torvenius kreatív igazgató a Gamescom 2025 során a GamesRadar+ munkatársának nyilatkozva elárulta, hogy belső fejlesztői szemszögből ez egyszerre volt izgalmas és komoly kihívás. A Wolfenstein-sorozat ugyanis mindig is lineáris, történetvezérelt játékmenettel dolgozott, az új Indiana Jones-projektnél azonban már a kezdetektől egy nyitottabb, dinamikusabb élményt szerettek volna létrehozni. A harc ugyan megmarad a játékban, de sokkal kisebb szerepet kap, helyette a kaland, a rejtvények és a világ felfedezése kerül előtérbe.

Hirdetés

Torvenius azt is hozzátette, hogy a készülő The Order of Giants DLC némileg visszanyúl a stúdió korábbi hagyományaihoz, hiszen részben lineárisabb struktúrát követ. Ugyanakkor Róma utcáin és földalatti járataiban olyan nyitottabb szekciók várják a játékosokat, amelyek a főjáték szabadságát tükrözik.

Az Indiana Jones and the Great Circle így a MachineGames számára nemcsak műfaji, hanem filozófiai váltást is jelent, hiszen a hangsúly most először kerül át a tisztán akcióról a felfedező kalandokra, ami a rajongók számára új, eddig nem látott oldalát mutathatja meg a legendás régésznek.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)