Az ARC Raiders PvPvE extraction shooter egyik alapvető játékeleme az, hogy a játékosoknak ki kell jutniuk a térképről anélkül, hogy meghalnának, így megtarthatják a begyűjtött lootot. Amikor egy karakter DBNO állapotba kerül, egy rövid időre még mozoghat, és próbálkozhat a kijutással, de a mozgás lassú, az egészségi sáv folyamatosan csökken, és ha lejár az idő, a karakter halottá válik, elveszítve minden felszerelést.
Sok játékos most arra panaszkodik, hogy a Raider Hatchek használata le van korlátozva, ha épp DBNO állapotban vannak. Redditen terjednek a videók, ahol a játékosok próbálják elérni a hőbörgő rácsokat, de elakadnak a kis peremeken vagy a csúszós felületeken.
I need to have a word with whoever designed this raider hatch
byu/Nevborn890 inArcRaiders
Bár a 1.2.0-s frissítés megnövelte a hőbörgőkkel való interakció távolságát, ez a probléma továbbra is fennáll: a DBNO állapotban lévő játékosoknak nagyon pontos szögben kell eltalálniuk a hatch peremét, különben nem tudnak kijutni.
A Raider Hatch-ek lényege, hogy vészhelyzetben gyors kijutást biztosítsanak a játékosoknak a Speranza biztonságába, feltéve, hogy van hozzájuk megfelelő kulcsuk. A DBNO állapot pont erre lenne ideális, de a mechanika jelenlegi hibái miatt sok játékos úgy érzi, hogy a rendszer inkább büntet, mint segít. A közösség reméli, hogy a fejlesztők folytatják a "csúszós felületek" problémájának javítását a következő frissítésekben.