Tudjuk, hogy mostanában a Steam Summer Sale miatt lépsz be a platformra, de a Valve közben szép csendben frissítette a teljesítménymérő overlay-t is, ami már lényegesen több infót ad arról, hogy pontosan mi történik a kis masinádban.
A hivatalos blogposztban a Valve nagyon részletesen mesél a rendszerről, a régi megoldáshoz hasonlóan megmutatja majd a mindenkori képkockák - néha szomorú - számát, de emellett képes külön választani a DLSS vagy FSR által generált odaálmodott képkockákat a valódiaktól. Nyilván a legtöbb embernek ez keveset számít, hiszen a mesterséges intelligenciával felturbózott képkockák lassan alapértelmezetten ott vannak a modern játékokban és sokan nem is igazán tudnak különbséget tenni köztük.
Egy folyamatosan frissülő grafikonon követhetjük, hogyan változik a teljesítmény játék közben, de megmutatja a CPU és GPU kihasználtságát, valamint a rendszermemória és VRAM fogyasztást is, így sokkal egyszerűbb lesz rájönni, hogy a processzor vagy a videokártya a bottleneck és ez akár abban is segíthet, hogy ügyesebben lődd be a grafikai beállításokat.
A Valve elmondta, hogy ez még csak az első lépés, további mutatók és fejlesztések is érkeznek majd a teljesítményfigyelőhöz.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.