Hirdetés

A Battlefield 6 producere a játékegyensúlyról beszél, de leginkább azért, mert a koncepciót kidobták a kukába

|

David Sirland hisz abban, hogy ezt a matekkal meg lehet oldani, de közben a közösségnek erős kétségei vannak.

Hirdetés

A Battlefield 6 nagyon jó móka, és ezt senki sem akarja vitatni. A szerverek a béták során roskadoztak a jelentkezőktől, de amikor elkezdesz beleásni a játék mélyebb részleteibe, akkor ott bizony vannak problémák. A hatodik epizód egyik főbb újdonsága ugyanis, hogy minden kaszt használhat mindenféle fegyvert, ez pedig megszülte a többletlőszerrel rohangáló Support katonát, aki mesterlövészekkel vagy rakétavetőkkel tépi fel a csatatereket. Ez főleg a hadigépeknek probléma, mert jelenleg a gyalogság veszélyesebb, mint egy lánctalpas pusztító.

A kritikákra David Sirland, a játék társproducere a következő választ adta:

"Ez egy egyensúlybeli probléma, ami nem csak az adott szituációhoz kötődik. Dolgozunk rajta. Inkább szerettünk volna túl gyenge gépeket, mint túl erőseket. Egy nehéz problémát próbálunk megoldani, mert ahogy a játékostábor egyre ügyesebb lesz, úgy lesznek egyre hasznosabbak a járművek is."

Hirdetés

Alapvetően érthető ez a hozzáállás, lévén alacsony számokról indulni, és azokat feljebb tolni jóval egyszerűbb, mint egy túl erős elemet egyre gyengébbre húzni. Ettől függetlenül a lényegi probléma nem változik, és a Battlefield rajongók fintorogva hallgatják Sirland válaszait. Sokan még mindig azt preferálnák, ha az adott kasztok csak adott fegyverekhez férhetnének hozzá, de a DICE egyelőre hajthatatlannak tűnik ezzel kapcsolatban.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)