Sok játéktörténettel foglalkozó író szereti kihangsúlyozni, hogy az ipar fejlődésének egyik kulcsfontosságú tényezője a Diablo II 2000-es megjelenése volt. David Brevik és az Erich és Max Schaefer páros valami olyat raktak le az asztalra akkor, ami útjelzőként szolgált nem csak az RPG, de szinte minden műfaj számára. A képességfák, loot kergetés, és újrajátszhatósági faktor mind olyan elemek, melyeket a mai napig kergetnek a fejlesztők, és a több évtizedes vadászat a tökéletes Diablo-klón után olyan projektekben teljesedik ki, mint a Daimon Blades.
A StreumOn Studio játéka egy belsőnézetes, roguelite, akció-szerepjáték, amiben lovagok küzdenek a túlélésért, és a jobbnál jobb cuccokért. A Daimon Blades egy egyedül, vagy négy fős kooperatív kampányban is élvezhető cím, ahol ismerős tárnákat fogunk bejárni újra és újra, hogy felerősíthessük magunkat, társainkat és levadászhassuk a démoni szertartásra készülő mentorunkat.
A gamescom 2025 során bejelentett játék Steamre fog befutni, és már szeptember 3-án játszható lesz az Early Access indulásnak köszönhetően. Aki imádja a középkori páncélok és a démonok világát, az mindenképpen lessen rá a digitális üzlet vonatkozó aloldalán.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!