Hirdetés

Destiny - az első pillér: Világ

|

A játékot hét nagyobb gondolati egység köré építették fel, ezek közül első és legfontosabb a Világ.

Hirdetés

"Ez a tartópillér sokban hatott ránk, már a fejlesztés elejétől kezdve" - mondta el Jason Jones, a Bungie társalapítója, aki 6 éve dolgozik a projekten.

A történet egy posztapokaliptikus Földön játszódik majd. Az emberi faj majdnem teljesen kihalt már, ha nem érkezett volna el hozzánk a földönkívüli Utazó (The Traveler), aki védelmébe vett minket. Az Utazó egy hatalmas fehér gömb alakban az utolsó biztonságos város felett lebeg, ahol az emberiség legnagyobb elméi gyűltek össze. Az emberiség idővel újra elérkezik egy adott technológiai szinthez, és elkezdi felfedezni galaxisát (Mars, Vénusz, Hold, stb.). Most viszont különböző idegen létformák akarják elpusztítani az emberi fajt. Őrzőként (Guardian) a mi feladatunk lesz, hogy megakadályozzuk őket ebben.

Habár az alapfelállás nem túl eredeti, a Bungie történetmesélésért felelős rendezője, Joseph Staten elmondta: "Az egyik fontos tanulság, hogy a legfontosabb történeteket nem mi fogjuk elmesélni. A játékosok mesélik el maguknak és egymásnak - saját személyes legendájukat építhetik majd fel a közös kalandokból." Emellett persze az évtizedes életciklusra tervezett Destiny rendelkezik majd egy regénysorozathoz hasonlóan összefűzött, a saját lábukon is megálló események láncolatából álló központi cselekményszállal.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)