Hirdetés

A Warcraft film rendezője szerint kell CGI

|

A Blizzard fantasyvilágáról készülő élőszereplős mozi rendezője, Duncan Jones fellovagolt Twitterre, hogy megvédje a CGI és használóinak becsületét.

Hirdetés

“Állandóan azt hallom, hogy CGI gáz” - válaszolta Duncan Jones egy Twitter beszélgetésre, amiben a tagok éppen arról értekeztek, hogy szerintük Hollywood túlhasználja a CGI technológiát.

Duncan azzal állt ki a háborgók ellen, hogy felesleges démonizálni a CGI-t, hiszen az ugyanolyan eszköz a filmkészítésben, mint bármi más. Lehet rosszul és jól is használni. “Az a legjobb, amikor észre sem veszed, hogy amit nézel, az CGI, és természetesnek fogadod el a látványt. Akárcsak a díszleteknél. Azokkal senkinek sincs problémája, ugye?”

Erre válaszként egy Twitter felhasználó azt vágta hozzá, hogy egy CGI-mentes film sokkal többet vár el a színészektől. Duncan szerint teljesen mindegy, hogy van-e CGI vagy nincs: a rendező dolga, hogy kihajtsa a legjobb alakítást a színészeiből. Példaképpen az Alien klasszikus, jelentét hozta elő, amikor a szereplő mellkasából előtör az idegen. Miért ne válthatna ki egy rendező ugyanolyan eszközökkel hasonló hatást színészeiből, majd javíthatná fel utólag az alient?

Részemről abszolút egyetértek Duncannel. A CGI önmagában nem lehet sem rossz, sem jó, az csak bűvésztrükk, amit ha jól csinál a használója, akkor észre sem veszed, hogy átvertek. Az pedig, hogy Duncan mennyire bánik ügyesen vele, kiderül, amint végeznek azzal 20 hónapnyi utómunkával, amire a Warcraft filmnek szüksége még van.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)