Hirdetés

Red Dead Redemption 2 - igazából nem is a fejlesztők dolgoztak heti 100 órákat

|

Gyorsan igyekezett helyesbíteni szavait Dan Houser.

Hirdetés

Tegnap nálunk is olvashattatok arról, hogy a Rockstar Games egyik társalapítója, Dan Houser megoszott néhány érdekes adatot a játék fejlesztése kapcsán.

Hirdetés

A 100 órás munkahét miatt persze elindult a zúgolódás. A játékiparban sokszor téma, hogy túldolgoztatják a fejlesztőket, ami már napi 1-2 óra extra melónál sincs rendben, nem hogy ennyinél. Houser az amerikai IGN-nek küldött nyilatkozatában helyesbített, azt mondta, csak az írói csapatról beszélt, melynek tagjai (ő, Mike Unsworth, Rupert Humphries és Lazlow Jones) önszántukból vállalták be a túlórázást, de senkitől nem várják el, hogy így dolgozzon. 

"A cégen belül néhány vezető beosztású dolgozó pusztán azért dolgozik nagyon keményen, mert elhivatottak egy projekttel vagy munkájukkal kapcsolatban, és ez meglátszik a játékainkon is. Ugyanakkor az extra energiabefektetés döntés kérdése, senkit nem kényszerítünk."

- írta. Elmondta azt is, hogy hét éve készül a játék, de mindössze három hétig tartott ez az őrült tempó. Dicséretes ez az elhivatottság, és azok alapján, amiket a Red Dead Redemption 2-ről eddig hallottunk, tényleg egy különleges játékra számíthatunk. Hamarosan kiderül, addig megtervezhetjük, hogyan tudunk 65 órát felszabadítani.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)