A Nintendo mindig a maga útját járja, és ez eléggé bejön neki: a DS minden idők második legtöbb példányszámban eladott konzolja a PS2 után, és már a Switch is a harmadik helyen áll összesítésben, a közelmúltban beelőzte a Game Boyt. Valószínűleg a sorrend már nem változik, hiszen a hibrid konzol életpályája végén jár (igaz, rengeteg izgalmas játék érkezik még rá), de a cég ezzel is elégedett lehet.
Mikor a részvényesekkel folytatott beszélgetés során felmerült a kérdés, hogy a Nintendo tervezi-e a generatív AI-eszközök használatát a játékfejlesztésben, Shuntaro Furukawa, a cég elnöke elmondta, látják, hogy kreatív módokon lehet alkalmazni a technológiát, de előbb foglalkozni kell a szerzői jogi kérdésekkel. Mint tudjuk, a Nintendo villámgyorsan tilt le rajongói projekteket, olykor emulátorok fejlesztőinek is nekimegy, mindent megtesznek a vállalat ügyvédei a szerzői jogok védelmének érdekében.
Egyelőre inkább az alkalmazottaikban bíznak.
"Több évtizednyi tudás birtokában vagyunk annak kapcsán, hogyan nyújthatjuk a legjobb játékélményeket játékosaink számára. Nyitottak vagyunk a technológiai fejlesztések alkalmazására, de továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy egyedi, a Nintendóra jellemző módon teremtsünk értéket, és ez pusztán technológiával nem megvalósítható."
Más-más fejlesztők eltérő mértékben tervezik az AI-eszközök alkalmazását játékaikban. Lehet, hogy bizonyos esetekben észre sem fogjuk venni, hogy valamit generáltattak, máskor meg úgy túltolják, hogy megkönnyezzük. Érdekes idők jönnek.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.