Egy ideje már próbálja megvetni a lábát a Netflix a videójátékok világában, de próbálkozásait egyelőre több kudarc kísérte, mint siker, így nem csoda, hogy most már a mobiljátékok vannak a fókuszban. Nagy kérdés, hogy a Warner Bros. Discovery tervezett felvásárlása (amihez a Paramount Skydance-nek is lesz még egy-két szava) során a streamingóriás birtokába kerülő Warner Bros. Gamesnek mi lesz a sorsa. A stúdiók munkássága és a portfólió inkább PC- és konzolcentrikus, amiről nem tudni, hogyan illeszkednek majd a Netflix stratégiájába.
A társelnök, Gregory Peters szavai mindenesetre aggodalomra adnak okot. Mert a befektetőket arról tájékoztatta, hogy a videójátékos részleget teljesen figyelmen kívül hagyták a 83 milliárdos üzletnél, úgy tekintették, hogy nem ad hozzá semmit a vállalat értékéhez, a jelentősége pedig eltörpül az akvizíció egészéhez képest.
Ez annak tükrében különösen megdöbbentő, a Hogwarts Legacy 2023-ban a legkelendőbb játék volt több mint 34 millió eladott példánnyal, megelőzte a Call of Dutyt is. De ott van az Arkham-sorozat, a Mortal Kombat és a LEGO-játékok pénznyelőként működő univerzuma. Bár a Warner játékdivíziója a David Zaslav irányítása alatti átszervezések és bukások miatt nehéz időket élt át, ezek a címek milliárdos bevételt hoznak, így a "gyakorlatilag semmit sem ér" állítás erősen vitatható.
A Netflix korábbi próbálkozásai a PC- és konzolos piacokon sorozatos kudarcot eredményeztek, a cég mostanra teljesen a mobilos, casual játékokra koncentrál. Peters ugyan utalt rá, hogy "nagy lehetőség rejlik a meglévő IP-kben, például a Hogwartsban", félő, hogy ez a jelenlegi stratégiai fókusz mellett elsősorban mobiljátékos feldolgozásokat jelent, a casual piacot megcélozva.